اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

14 هزار هکتار از اراضی گلستان به سیستم آبیاری نوین تجهیز می‌شوند

استاندار گلستان گفت: امروز با حضور معاون وزیر نیرو تجهیز 14 هزار هکتار از اراضی گلستان به سیستم نوین آبیاری کلنگ‌زنی می‌شود.

14 هزار هکتار از اراضی گلستان به سیستم آبیاری نوین تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق‌شناس پیش از ظهر امروز در افتتاح فاز نخست زنجیره صنعت نوغانداری گلستان اظهار کرد: استان گلستان سرزمین بی‌نظیری از محصولات باغی، دامی، زراعی و غیره است و این محصولات در حالی تولید می‌شود که از منابع آب بهینه استفاده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه بهره‌وری بهینه از آب و زمین سبب افزایش محصولات کشاورزی می‌شود، تصریح کرد: استفاده بهینه از آب علاوه بر افزایش تولید محصولات سبب افزایش درآمد کشاورزان خواهد شد.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز با حضور معاون وزیر نیرو کلنگ‌زنی 14 هزار هکتار از اراضی گلستان با اعتبار 14/5 میلیون یورو انجام می‌شود.
وی بیان داشت: حدود 60 درصد از جمعیت مددجویان کمیته امداد در روستاها ساکن هستند و خوشبختانه در 90 درصد از این روستاها زیرساخت‌هایی مانند آب، گاز، برق و جاده فراهم بوده و مهمترین مشکل آنها ایجاد اشتغال  است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول