اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تقدیر فرماندار و رئیس شبکه بهداشت از فرمانده انتظامی دنا/نقش پلیس در کنترل کرونا

فرماندار دنا به همراه رئیس شبکه بهداشت ودرمان دنا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

تقدیر فرماندار و رئیس شبکه بهداشت از فرمانده انتظامی دنا/نقش پلیس در کنترل کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا و رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دنا دیدار و از نزدیک از زحمات سرهنگ رستمی و همکارانش تقدیر و تشکر کردند.

پناهی فرماندار دنا ضمن تبریک هفته  نیروی انتظامی گفت: امنیت خوبی در سطح شهرستان داریم آن هم  به دلیل زحمت شبانه روزی پلیس است.

پناهی گفت: در بحث کشفیات نیروی  انتظامی شهرستان واقعا نمره  قابل قبول می دهیم و قابل  تقدیر هستند که کشف سرقت احشام و دیگر اموال سرقتی از جمله اقدامات مهم آنها بوده است.

فرماندار دنا افزود: نیروی انتظامی شهرستان دنا از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در بحث استقرار ایستگاه های غربالگری سنگ تمام گذاشتند و تا آخرین روز استقرار این ایستگاه ها همراه کادر درمان بودند.

پناهی گفت: بحث دوربین های مداربسته از اولویت های مهم در شهر سی سخت است که باید در ورودی های شهر سی سخت این دوربین ها هر چه سریعتر جهت نظم و امنیت بیشتر نصب گردد.

سرهنگ رستمی فرمانده نیروی انتظامی دنا گفت: نیروی انتظامی شهرستان دنا به صورت شبانه روزی آمادگی کامل دارد تا برای حفظ نظم و آرامش مردم شهرستان خدمت کند چرا که این مهم جزء وظایف خطیر نیروی انتظامی است.

رستمی گفت: نیروی انتظامی شهرستان دنا بدون تعارف با سارقان و کسانی که بخواهند آرامش مردم را بر هم بزنند برخورد قاطع خواهد کرد و تحویل مراجع قضایی می‌دهد.

ظفر پریسای رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا هم در این دیدار گفت: زحمت کشان نیروی انتظامی، حافظان نظم و امنیت هستند که امنیت خودمان را مدیون آن‌ها هستیم.

وی گفت: از ابتدای شروع ویروس کرونا نیروی انتظامی شهرستان دنا پا به پای کادر درمان نسبت به رصد و کنترل جاده ها با ما همراه بودند که سهم مهمی در کنترل این بیماری دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول