اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

عملیات اجرایی 2151 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در کردستان آغاز شد

عملیات اجرایی دو هزار و 151 واحد مسکونی طرح اقدام ملی با دستور رئیس جمهور در 10 شهر این استان به صورت همزمان آغاز شد.

عملیات اجرایی 2151 واحد مسکونی طرح اقدام ملی در کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدصدیق ثابتی مدیرکل راه‌وشهرسازی کردستان پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان کردستان که همزمان با سراسر کشور توسط رئیس جمهور از طریق ویدیوکنفرانس برگزار شد, اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی دو هزار و 151 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در 10 شهر استان آغاز شد که از این تعداد هزار و 10 واحد در شهرهایی با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر و هزار و 141 واحد نیز در شهرهایی با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر احداث می‌شوند.

وی افزود: قروه، بیجار، کامیاران، دهگلان، دیواندره و سریش آباد شهرهای زیر یکصد هزار نفر هستند که ساخت این واحدها توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: سنندج، سقز، بانه و مریوان نیز شهرهایی با جمعیت بالای یکصد هزار نفر هستند که احداث واحدهای مسکونی در این شهرها توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام خواهد شد.

ثابتی یادآور شد: در این طرح 29 هزار و 500 نفر در مجموع ثبت‌نام کردند که هفت هزار و 300 نفر در قالب تفاهم نامه با سایر ارگان‌ها و 22 هزار و 200 نفر نیز در قالب ثبت‌نام از طریق سامانه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد پنج هزار و 732 نفر تا کنون افتتاح حساب کرده اند, بیان کرد: چهار هزار و 630 نفر نیز بیش از 186 میلیارد تومان به حساب های خود واریز کرده و امیدواریم با تامین زمین مورد نیاز بتوانیم تا پایان سال آینده تمامی کسانی را که ثبت نام کرده اند را صاحب خانه کنیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۶/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول