اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

روسیه به عواقب تحریم‌های آمریکا هشدار داد

روسیه هشدار داد اگر آمریکا بخواهد پروژه گازی نورد استریم2 را تحریم کند 120 شرکت اروپایی و آمریکایی از آن متضرر خواهند شد.

روسیه به عواقب تحریم‌های آمریکا هشدار داد

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، روسیه نسبت به عواقب تحریم آمریکا علیه پروژه گازی نورد استریم2 هشدار داد و اعلام کرد اگر واشنگتن بخواهد به تحریم‌ها علیه پروژه نورد استریم2 که توسط روسیه هدایت می‌شود ادامه دهد، بسیاری از قراردادهای غربی و سرمایه‌گذاران آنها آسیب خواهند دید. 

روسیه اعلام کرده در صورتی که تحریم‌های آمریکا علیه این پروژه اعمال شود، بیش از 120 شرکت از 12 کشور اروپایی متضرر می‌شوند. این خط لوله قرار است عرضه گاز به کشور آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را تا 55 میلیارد مترمکعب در سال تأمین کند. مجری این طرح گفته است: پیش از اجرای این پروژه، تمام مقررات مربوطه اخذ شده است و 94 درصد اجرائیات خط لوله مربوط به زیر آب تکمیل شده و قرار است این خط لوله 2 هزار و 300 کیلومتر از 2460 کیلومتر آن زیر آب اجرا شود. 

این بیانیه روسیه 24 ساعت پس از آنکه دولت آمریکا اعلام کرده تحریم‌ها علیه این کشور را بیشتر خواهد کرد مطرح شده است. پیش از این روسیه این اقدام آمریکا را محکوم کرده بود، به طوری که دیمیتری پسکوف آن را عین دشمنی آمریکا مطرح کرده بود. پسکوف چنین اقدامات از سوی آمریکا را سیاست مخرب و مقدمه‌ای بر اعمال محدودیت علیه روسیه دانسته و این اقدامات را بر روابط مسکو و واشنگتن یک فاکتور منفی معرفی کرده بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول