اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کمیته امداد ۴۳ هزار واحد مسکن محرومین در کشور احداث می‌کند

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در طرح مسکن محرومین این نهاد انقلابی با همکاری بنیاد مسکن ۴۳ هزار واحد مسکن محرومین در کشور می‌سازد.

کمیته امداد ۴۳ هزار واحد مسکن محرومین در کشور احداث می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مرتضی بختیاری ظهر امروز در آیین متمرکز استانی بهره‌برداری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی تخریب شده از سیل سال گذشته در روستای «ایشانلر» اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از اولویت‌های این نهاد در کشور است و اشتغال و مسکن در راستای توانمندسازی نقش موثری دارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: در طرح مسکن محرومین این نهاد انقلابی با همکاری بنیاد مسکن ۴۳ هزار واحد مسکن محرومین در کشور می‌سازد.

وی با اشاره به بهره برداری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی احداثی استان تصریح کرد: با همکاری بنیاد مسکن مبلغ ۱۸۳ میلیارد تومان به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۱۴ ساله به خانواده‌هایی که در سیل سال گذشته واحدهای مسکونی خود را از دست داده بودند، پرداخت شد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: با پرداخت این تسهیلات و آورده کمیته امداد امروز شاهد بهره‌برداری از ۲ هزار و ۵۴۴ واحد مسکونی تخریبی در سیل در سطح استان گلستان هستیم.

وی بیان داشت: همچنین ۴ هزار و ۹۷۲ واحد مسکونی آسیب‌دیده تحت پوشش کمیته امداد نیز تعمیر و به مددجویان تحویل شد.

بختیاری گفت: قرار است در استان گلستان ۳ هزار واحد مسکن محرومین احداث شود که از این تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سهم کمیته امداد خواهد بود.

* ۵۰۰۰ خانوار در سیل سال گذشته تحت پوشش کمیته امداد استان گلستان قرار گرفتند

مدیرکل کمیته امداد گلستان در این مراسم اظهار کرد: در سال گذشته ۱۱ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان بودند که با خسارت های وارده در سیل سال گذشته ۵ هزار خانوار دیگر تحت پوشش این نهاد انقلابی قرار گرفته تا بتوانند از حمایت های نقدی و غیرنقدی کمیته امداد بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: از تعداد ۲ هزار و ۵۴۴ واحد مسکونی احداثی در استان که در سیل تخریب شده بودند تعداد ۴۱۵ واحد مسکونی در شهرستان گنبدکاووس احداث شد.

عیسی بابایی خاطرنشان کرد: همچنین از ۴ هزار و ۹۷۲ واحد مسکونی تعمیری ۸۱۶ واحد مسکونی مربوط به شهرستان گنبدکاووس است.

در این مراسم کلید ۶ واحد مسکونی احداث شده در روستای «ایشانلر» توسط رئیس کمیته امداد امام خمینی به مددجویان تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

انتهای پیام/2307/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول