اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تجلیل خیریه‌های رفسنجان از کادر درمان خط مقدم مقابله با کرونا

نماینده‌های خیریه‌های رفسنجان امروز با اهدای شاخه گل و توزیع کارت‌های هدیه از کادر درمان و خدمات بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان که در خط مقدم مقابله با کرونا مجاهدت می‌کنند، تجلیل کردند.

تجلیل خیریه‌های رفسنجان از کادر درمان خط مقدم مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حمیدرضا ایرانمنش در حاشیه تجلیل خیریه‌ها از کادر درمان بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) که در خط مقدم مقابله با کرونا مجاهدت می‌کنند، اظهار داشت: حرکت ناقابل و کوچکی است که تشکر اندکی از کادر درمان در همه ابعاد و به تشخیص دانشگاه علوم پزشکی که لیستی در اختیار ما قرار دادند، انجام شود.

نماینده خیریه‌های رفسنجان و کارآفرین برتر استان ادامه داد: این کار  در ادامه راه مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها انجام شد که فاز اول این برنامه تجهیز بیمارستان و وسایل درمانی بود، در فاز دوم نزدیک به 10 هزار بسته معیشتی برای کسانی که از کرونا آسیب دیدند توزیع شد و فاز سوم که امروز انجام شده توزیع69 کارت هدیه یک میلیون تومانی و 230 کارت 500 هزارتومانی‌ست که آماده شده و با شاخه گل‌هایی تقدیم نمایندگان کادر زحمت‌کش و مجاهد درمان شد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با همت مردم و مراقبت بیشتر و دقت در اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، ماسک، فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها را به عنوان یک واکسن تلقی کنیم و به این کادر زحمت‌کش کمک کنیم که واقعا برایشان تحمل این وضعیت خیلی سخت است.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: امروز برای تجلیل از کادر درمان خط مقدم مقابله با کرونا، اکثر خیریه‌های رفسنجان مشارکت کردند که امیدواریم مهمانی بزرگ رفسنجانی‌ها به جشن بزرگ فتح و پیروزی بر کرونا تبدیل شود و مهمانی دیگری داشته باشیم.

انتهای پیام/80016/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول