اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای نیت 27 میلیارد ریالی موقوفات در زنجان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای نیت 27 میلیارد ریالی موقوفات در زنجان در امور فرهنگی خبر داد.

اجرای نیت 27 میلیارد ریالی موقوفات در زنجان

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد:  با وجود شیوع ویروس کرونا، از ابتدای امسال طرح‌های فرهنگی مختلفی در استان زنجان و محل نیات واقفین اجرایی شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای نیت واقفین در دهه ولایت و برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله نیات اجرایی شده است، اضافه کرد: اجرای طرح بصیرت عاشورایی به مدت دو ماه و طرح شمیم حسینی نیز از دیگر طرح‌های اجرایی در 6 ماهه نخست بوده است.

وی همچنین از اجرای طرح نسیم انتظار نیز خبر داد و  گفت: در ایام تابستان نیز طرح نشاط معنوی برای دانش‌آموزان و دانشجویان اجرایی شد.

کرمی با اشاره به اینکه طرح نشاط معنوی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای 3 هزار نفر اجرایی شد، تصریح کرد: این افراد شامل یک هزار و 200 پسر و یک هزار و 800 دانش‌آموز و دانشجوی دختر بودند.

وی ادامه داد: در مجموع طی نیمه نخست امسال 27 میلیارد ریال در امور فرهنگی از محل عواید موقوفات استان زنجان هزینه شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بیان کرد: طرح مهر تحصیلی از جمله این طرح‌ها بود که در قالب 700 بسته برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی ادامه داد: طرح مهر تحصیلی در قالب هزینه‌کرد 6 موقوفه اجرایی شد و در قالب آن بسته‎های تحصیلی تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: بسته مهر تحصیلی شامل «کیف، دفتر و لوازم التحریر» متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

وی گفت: طرح مهر تحصیلی در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در همه استان‌های کشور اجرایی شد.

کرمی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای سیاست‌های حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه، امسال نیز اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های تحصیلی در میان دانش‌آموزان نیازمند کرده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول