اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شورای افتای فلسطین: ورود سازشکاران به مسجدالاقصی فرقی با ورود اشغالگران ندارد

شورای افتای فلسطین با اشاره به ورود هیأت اماراتی به مسجد الاقصی با محافظت پلیس رژیم صهیونیستی، این اقدام را محکوم کرد و در عین حال، تأکید کرد که این اقدام فرقی با ورود صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی ندارد.

شورای افتای فلسطین: ورود سازشکاران به مسجدالاقصی فرقی با ورود اشغالگران ندارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شورای عالی فتوای فلسطین، امروز (پنجشبنه)، ورود گروه‌هایی از سازشکاران به همراه مقامات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و اقدام آنها در خواندن نماز در این مسجد را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری «قدس»‌، شورای عالی فتوای فلسطین پس از جلسه هشتاد و هشتم به ریاست شیخ «محمد حسین» رئیس این شورا و مفتی فلسطین تأکید کرد که ورود سازشکاران به مسجد الاقصی با ورود غیرقانونی و پی‌درپی نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان به این مسجد تفاوتی ندارد.

در این نشست تأکید شده است که مسجد الاقصی تنها متعلق به مسلمان است و ورود به آن برای کسانی که قصد زیارت آن را کرده‌اند آن هم بدون سلب مشروعیت عربی-اسلامی این مسجد، مورد پذیرش است نه با عادی‌سازی روابط با اشغالگران.

در این نشست همچنین با اشاره به سازشکاران درباره تبعات خطرناک سفر «این خیانتکاران» و بازتاب منفی این اقدام بر امنیت مسجد الاقصی هشدار داده شده است.

پیشتر، منابع خبری گزارش داده بودند که هیأتی از امارات برای با محافظت پلیس رژیم صهیونیستی وارد مسجد الاقصی شده‌اند که اهالی قدس آنها را از مسجد بیرون انداخته‌اند.

در این فیلم، یکی از اعضای هیأت اماراتی از یک شهروند فلسطینی درباره مسجد الاقصی سؤال می‌کند که این شهروند فلسطینی در جواب به او می‌گوید: «من با سازشکاران صحبت نمی‌کنم». پس از این پاسخ، گروهی از حاضران در مسجد اعضای هیأت اماراتی را از مسجد الاقصی بیرون می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول