اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

توزیع ۵۰ سری جهیزیه در هفته وحدت در استان مرکزی

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته وحدت هستیم ۵۰ سری جهیزیه تأمین شده که امروز توزیع خواهند شد.

توزیع ۵۰ سری جهیزیه در هفته وحدت در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک امید محترمی در حاشیه اهدای ۵۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته وحدت اظهار کرد: نام‌گذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری که مزین به حمایت از تولید داخل است یک وظیفه و رسالت مهمی را بر دوش همه ما قرار داده و امسال که حضرت آقا شعار سال را تحت عنوان جهش تولید نام‌گذاری کرده‌اند فصل نوینی برای بسیج سازندگی رقم خورده و برای تحقق شعار سال در ابعاد گسترده‌ای ورود پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از عرصه‌هایی که بسیج سازندگی در طی چند سال اخیر به آن ورود پیدا کرده بحث حمایت از ازدواج آسان جوانان است که بسیج سازندگی با انجام اقدامات مختلف در این عرصه پیشگام است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی بیان کرد: از اقدامات مهم بسیج سازندگی در این راستا تأمین جهیزیه برای جوانان است که در طول یک سال گذشته و به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی بیش از یک هزار و ۱۰۰ سری در سطح استان تهیه و توزیع شده است.

 

محترمی ادامه داد: همچنین به مناسبت ایام مختلفی که در طول سال وجود دارد تعدادی از جهیزیه تهیه می‌شود که در اختیار جوانان مورد هدف قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه در آستانه هفته وحدت هستیم ۵۰ سری جهیزیه تأمین شده که امروز توزیع خواهند شد.

وی اضافه کرد: تحقق جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی همواره مورد توجه بسیج سازندگی بوده و سایر اقلام موجود در جهیزیه محصولات تولید داخل هستند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: امروز سومین مرحله از توزیع جهیزیه را در سال ۹۹ انجام می‌دهیم و امیدواریم با حمایت‌های خیرین و مشارکت مردم این اقدام خداپسندانه تا پایان سال بیشتر ادامه داشته باشد.

محترمی خاطرنشان کرد: همچنین در امر مبارزه با بیماری کرونا بسیج سازندگی در طول این ایام با اقدامات مختلف و گسترده خود تلاش کرده در راستای شیوع این بیماری اقدامات گسترده بردارد که حاصل این تلاش‌ها تهیه و تولید بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی، توزیع ۵۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی، آموزش صدها هزار نفر در راستای انجام اقدامات مختلف و تهیه و توزیع بیش از ۱۹۰ هزار بسته معیشتی است که همه این اقدامات با قوت بیشتر تا پایان این بیماری منحوس ادامه‌دار خواهند بود.

 

وی افزود: با توجه به تلاش‌های بی‌دریغ و دلسوزانه کادر درمان و مدافعان سلامت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی از ابتدای شیوع بیماری برای کمک به این عزیزان اعلام آمادگی کرده و جهادگران زیادی به‌صورت تخصص محور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای خدمت‌رسانی حضور پیدا کرده‌اند و هم‌اکنون بیش از ۵ گروه جهادی در مراکز درمانی و تخصصی به مردم خدمت ارائه می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی یادآور شد: سازمان‌دهی ۸۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی یک فرصت بسیار ارزشمند برای ارائه خدمت بی‌منت به مردم استان فراهم آورده و امیدواریم مسئولین بتوانند از این سرمایه ارزشمند در استان به‌خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول