اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

محمدی: هفته آینده بقیه مسابقات درون اردویی برگزار خواهد شد/ هنوز برگزاری مسابقات جهانی قطعی نیست

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مسابقات انتخابی درون اردویی در اوزان باقی مانده هفته آینده برگزار خواهد شد.

محمدی: هفته آینده بقیه مسابقات درون اردویی برگزار خواهد شد/ هنوز برگزاری مسابقات جهانی قطعی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس، غلام‌رضا محمدی در خصوص اعلام زمان مسابقات قهرمانی جهانی در صربستان، اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی 10 روز پیش اعلام کرد که قرار است رقابت‌های جهانی کشتی در رده ی سنی بزرگسالان روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار شود، برهمین اساس با توجه به شرایطی که در تمام دنیا حاکم است ولی برگزاری یا عدم برگزاری این مسابقات روز 15 آبان ماه از سوی اتحادیه جهانی مشخص خواهد شد.  

سرمربی تیم ملی کشتی آزد در مورد برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی آزاد نیز گفت: با توجه به زمان کم و وجود و مدعیان زیاد در اکثر اوزان و شرایط در اوزان دهگانه کاملا متفاوت است. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کتباً برگزاری رقابتهای انتخابی را از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی خواستار شدند. امروز صبح قرار بود مسابقات انتخابی را در اوزان 65، 74 و 79 کیلوگرم برگزار شود که تکلیف نفرات برتر دو وزن 65 و 79 مشخص شد. ولی به خاطر ابتلای یکی از کشتی گیران دسته 74 کیلوگرم به کرونا، این مسابقه انتخابی با یک هفته تاخیر با حضور 5 یا 6 کشتی‌گیر انجام می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که مسابقات 7 وزن باقی مانده (57، 61، 70، 74، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم) در اواخر هفته آینده برگزار شود.

محمدی با اشاره به اینکه برگزاری لیگ کشتی به کشتی گیران کمک کرد، یادآور شد: علیرضا دبیر و همکارانش در فدراسیون کشتی با مشکلات زیاد لیگ را برگزار کردند. در حدود 8 ماه کشتی گیران از مسابقه رسمی به دور بودند و ملی‌پوشان طراز اول بیشتر از این مدت کشتی نگرفته بودند و از وضعیت طبیعی و نرمال به دور بودند. لیگ کشتی به ما و کشتی‌گیران کمک کرد تا به شرایط ایده‌آل برسند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که با شبکه خبر صحبت می‌کرد، در مورد مراحل مختلف اردوها خاطرنشان ساخت: 4 اردو دیگر خواهیم داشت که تمرینات پرفشار را باید انجام بدهیم ولی زمان زیادی نداریم و آمادگی نفرات را به شرایط نسبی برسانیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول