اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احتمال ریزش در محورهای شمال بالا است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های مازندران در تعطیلات پیش‌رو یک طرفه نمی‌شوند.

احتمال ریزش در محورهای شمال بالا است

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.

وی با اشاره به لغزندگی و کاهش دید مقطعی در محورهای مازندران، افزود: طی روز گذشته تاکنون چندین مورد ریزش در محورهای هراز و کندوان رخ داد اما منجر به انسداد محور نشده است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: با توجه به وضعیت جوی احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی به‌ویژه هراز و کندوان بالا است و تاکید ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی است.

این مسؤول با بیان اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته در محورهای مازندران آغاز شده است، افزود: براساس برنامه آمد و شد کتمیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه، جمعه، شنبه و یک‌شنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۰ روز دوشنبه از محور هراز ممنوع است.

قدمی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی نیز از ساعت 8 تا 24 روز یک‌شنبه از محور سوادکوه ممنوع است.

وی   با اعلام اینکه در تعطیلات پیش‌رو، جاده‌های مازندران یک طرفه نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط موجود لازم است مسافران از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول