اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تامین مسکن و جهیزیه برای ۵ هزار نیازمند استان فارس

تفاهم نامه سه جانبه‌ای با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان بین استانداری، سپاه فجر و کمیته امداد فارس منعقد گردید.

تامین مسکن و جهیزیه برای ۵ هزار نیازمند استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد فارس، تفاهم نامه سه‌جانبه با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان و توسعه و بسط خدمت رسانی به مستضعفان فی مابین استانداری، سپاه فجر و کمیته امداد فارس منعقد گردید.

بر اساس این تفاهم نامه، مناطق محروم استان شناشایی و در اولویت خدمت رسانی قرار می گیرند.از جمله مفاد دیگر این تفاهم نامه می توان به ساخت و احداث ۵۰۰۰ واحد مسکن، اهدا ۵۰۰۰ جهیزیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد فارس اشاره کرد.

استانداری فارس طبق این تفاهم نامه متعهد به تامین زمین مورد نیاز ساخت مسکن در شهرها و روستاهای سطح استان با بهره گیری از ظرفیت بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، شرکت عمران شهر جدید صدرا و سایر دستگاه‌های ذی ربط شد.

 فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به مفاد این تفاهم نامه گفت: بر اساس تفاهم نامه مذکور، سپاه فجر استان، متعهد به تامین ۵۰ درصد سهم مشارکت خود در تامین مسکن، جهیزیه و لوازم التحریر دانش آموزان شده است.

 سردار یدالله بوعلی بیان کرد: مشارکت با کمیته امداد فارس در جذب حامی، جذب کمک های مردمی در مراسمی همچون نیکوکاری و عاطفه ها، جمع آوری نذور و ... از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

مدیر کل امداد فارس نیز در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه با هدف کمک به نیازمندان و رفع مشکلات آنان امضا شده است.

محمد بذرافشان افزود: کمیته امداد فارس نیز همچون سپاه فجر استان، متعهد به مشارکت در 50 درصد سهم مشارکت خود در ساخت مسکن، جهیزیه و تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت حمایت است.

همچنین کمک به تامین مالی تسهیلات قرض الحسنه مورد نیاز مددجویان و بسیجیان، ارائه خدمات بهداشتی و سلامت به نیازمندان کمیته امداد با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی وابسته به سپاه فجر فارس و ... از دیگر تعهدات کمیته امداد در این تفاهم نامه سه جانبه است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول