اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

یک نقیصه بزرگ در شهر سی‌سخت و افزایش سرقت‌ها

نبود دوربین های مدار بسته در شهر سی سخت راه را برای سارقان هموارتر کرده است.

یک نقیصه بزرگ در شهر سی‌سخت و افزایش سرقت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت نبود دوربین مدار بسته در شهر سی سخت راه را برای سرقت در این شهر هموار کرده است.

به گزارش فارس،در سال ۹۱ جلسه‌ای با حضور شهرداری سی‌سخت و نیروی انتظامی شهرستان دنا مبنی بر نصب دوربین‌های مدار بسته در سطح شهر سی‌سخت جهت بالا بردن ضریب امنیتی و کنترل بهتر شهر تشکیل گردید.

در این جلسه تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و نیروی انتظامی منعقد گردید مبنی بر این که از محل اعتبارات جرایم راهنمایی و رانندگی توسط نیروی انتظامی با همکاری شهرداری سی‌سخت، دوربین‌هایی در چند نقطه از شهر نصب گردد.

تابستان سال ۹۲ فونداسیون پایه‌ها پی‌ریزی و بعد از چند روز پایه ها نصب گردید ولی تا کنون بقیه مصوبات فقط بر روی کاغذ مانده ودر عمل کاری انجام نشده است.

در شهر سی‌سخت علی‌رغم تلاش شبانه‌روزی مأمورین نیروی انتظامی اما همچنان شاهد سرقت‌های متعدد و پی در پی در سطح شهر سی‌سخت هستیم به طوری که در طول یک شبانه روز شاهد چندین سرقط مشابه در سطح شهر هستیم یا بارها شنیده می‌شود که دسترنج یک ساله کشاورز زحمت کشی یک شبه توسط سارقان به سرقت رفته است.

دوربین های مدار بسته نقش بسیار مهمی در نظم و امنیت شهر می‌تواند داشته باشد و به واسطه همین دوربین ها بخش بسیار زیادی از جرایم را تحت کنترل خود خواهند داشت.

موضوع سرقت در شهر سی سخت هر چند با تلاش مضاعف نیروی انتظامی به موضوعی حاد تبدیل شده است و تمامی مسؤولان استان و شهرستان، استانداری، ،فرمانداری شهرستان دنا، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی باید به کمک شهرداری سی‌سخت شتافته تا نسبت به برطرف کردن این نقیصه اقدام کنند تا از این پس شاهد سرقت‌های پی در پی در شهر سی سخت نباشیم.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول