اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اقدام شدید پلیس مهاجرت آمریکا علیه پناهجویان آفریقایی

گزارش‌ها حاکی است، مأموران پلیس مهاجرت آمریکا، برخی مهاجران آفریقایی را شکنجه می‌دهند تا آنها مجبور به امضای دستور اخراج خود از این کشور شوند.

اقدام شدید پلیس مهاجرت آمریکا علیه پناهجویان آفریقایی

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری، روزنامه گاردین گزارش کرده که مأموران پلیس مهاجرت آمریکا، طبق شواهدی، مهاجرانی را که از کامرون آفریقا وارد این کشور می‌شوند شکنجه می‌دهند تا آنها مجبور به امضای دستور اخراج خود از ایالات متحده شوند.

بر اساس گزارش روزنامه گاردین، بسیاری از پناهجویان کامرونی در بازداشتگاهی در شهر «می‌سی‌سی‌پی»، از ترس کشته شدن به دست نیرو‌های دولت کامرون و دادرسی‌های مربوط به پناهندگی در کشورشان از امضای دستور اخراج خود امتناع ورزیده‌اند. 

چندین گزارش در این خصوص عنوان کرده‌اند، پلیس مهاجرت آمریکا این پناهجویان را تهدید به اعمال خشونت کرده، مورد ضرب و شتم قرار داده، به سمت آنها اسپری فلفل زده‌ و آنها را خفه کرده‌اند تا آنها مجبور به امضای این اسناد موسوم به «دستور مشروط اخراج» شوند.

بر اساس این گزارش، مأموران اداره مهاجرت و گمرک آمریکا به این مهاجران دستبند زده‌اند و به زور اثر انگشت چندین نفر از آنها را در محل امضای دستور اخراجشان ثبت کرده‌اند. 

وکلا و فعالان حقوق بشر در آمریکا گفته‌اند در هفته‌های اخیر اخراج پناهجویان از کشور سرعت گرفته است،‌ آنها این اتفاقات را با انتخابات ریاست‌جمهوری مرتبط می‌دانند و احتمال داده‌اند که اداره مهاجرت و گمرک به زودی تحت مدیریت جدید قرار بگیرد.

این در حالی است که این وکلا و فعالان سیاسی در آمریکا این اقدام را «وحشیانه» توصیف کرده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول