اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امحاء ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم امحای ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قائم شهر از رشد ۳۳ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خبر داد. 

امحاء ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران، امروز در مراسم امحای مواد مخدر غیردارویی مازندران در شهرستان قائم‌شهر گفت: دشمن از همه ترفندهای خود در تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی استفاده می‌کند تا اساس جامعه ما را با اعتیاد در خطر بیاندازد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد از کشفیات ما در مرزهای کشور و استان‌های شرقی و جنوبی ما است و ۳۰ درصد در درون استان‌ها و شهر هاست.

میرزایی قاچاق مواد مخدر را یکی از تجارت‌های پرسود دنیا دانست و افزود: گردش مالی مواد مخدر در دنیا هزاران میلیارد دلار است و ما باید بپذیریم که در مقابل مبارزه با قاچاق این مواد کار دشواری داریم.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در کشفیات مواد مخدر ایران رتبه اول دنیا را داراست عنوان کرد: روزی نیست که نیروی انتظامی در مرزها در رابطه با مبارزه با مواد مخدر شهید نداشته باشد.

میرزایی با بیان این که در امر مبارزه با مواد مخدر ۶۰ سازمان برایشان وظیفه تعیین شده است اما در عرصه میدانی فقط چند دستگاه پای کار هستند، اظهار کرد: پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر یک اقدام جهادی لازم دارد و همه باید به هم کمک کنیم تا کشور از وضعیت فعلی خارج شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول