اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شروع لیگ برتر فوتسال در هاله‌‌‌‌ای از ابهام/ مس به دنبال پوکر قهرمان

مس سونگون ورزقان با هدایت علی افضل به دنبال اثبات قدرت خود در لیگ برتر فوتسال است.

شروع لیگ برتر فوتسال در هاله‌‌‌‌ای از ابهام/ مس به دنبال پوکر قهرمان

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، طبق برنامه‌‌ریزی و اعلام سازمان لیگ فوتسال، قرار بود لیگ برتر از یک آبان ماه به صورت دو گروه 7 تیمی برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا، هنوز تاریخ دقیقی برای شروع مسابقات مشخص نشده است. البته موضوع دیگری هم که وجود دارد، تعویق جام ملت‌‌‌‌های آسیا است. این دو مورد، برگزاری لیگ را در هاله‌‌ای از ابهام قرار داده اما تیم‌‌‌های شرکت کننده به خصوص تیم‌های مدعی قهرمانی، مدتی است برای آمادگی و حضوری قدرتمند، تمرینات خود را آغاز کرده‌‌اند.

تبریز همواره در لیگ‌های مختلف فوتسال کشور تیم‌های را به عنوان مدعی راهی کرده است. در گذشته، تیم دبیری توانست افتخارات زیادی برای مردم آذربایجان شرقی کسب کند. پس از کنار رفتن این تیم از لیگ برتر، مجموعه‌ای با نام مس سونگون ورزقان وارد این رشته شد. مجموعه‌ای که با برنامه‌ریزی، تا به حال نماینده خوبی برای تبریزی‌ها بوده و حتی افتخارات بسیار بیشتری نسبت به تیم دبیری کسب کرده است.

ورزقانی‌‌ها فصل گذشته با هدایت علی افضل توانستند عملکرد خوبی در لیگ برتر ارائه دهند و در مرحله نخست با ثمر رساندن ۱۰۰ گل، بهترین عملکرد هجومی و با دریافت ۵۰ گل، در کنار تیم فرش آرا بهترین خط دفاعی را داشته‌ باشند.

نماینده تبریز در ادامه توانست برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود. مس سونگون پس از قهرمانی در لیگ برتر، جهت حضور در جام باشگاه‌‌های آسیا تمرینات خود را پیش از سایر تیم‌ها آغاز کرد اما مسابقات به تعویق افتاد تا با آمادگی بدنی بسیار بالا آماده حضور در لیگ پیش‌‌رو باشند.

نارنجی‌پوشان شهر تبریز در حال حاضر منتظر مشخص شدن تکلیف سرمربی خود هستند و امیدوارند محرومیت یک ساله علی افضل از سوی کمیته انضباطیبخشیده شود تا در کنار این مربی بتوانند پوکر قهرمانی خود را جشن بگیرند.

باشگاه مس با جذب بازیکنانی همچون مصطفی نعمت‌وند، محمد زارعی، مهدی دهقان نژاد، فرشاد کلاه کج و سجاد هاشم پور به دنبال تقویت خود بوده و تنها مهدی جاوید از جمع آنها جدا شده است. به گواه کارشناسان، مهمترین شاخصی که مس را در این فصل از سایر تیم‌ها متمایز کرده، حفظ شاکله اصلی بوده است. البته در این بین می‌‌‌توان به نقش مدیران این باشگاه اشاره کرد که با تصمیمات درست، خیال این باشگاه را تا حدودی برای حضور قدرتمند در فصل پیش رو راحت کند.

حال باید دید افضل می‌تواند با قهرمانی در لیگ پیش رو در تبریز جاودانه ‌شود یا اینکه سایر رقبا جلوی پوکر قهرمانی مس سونگون را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول