اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

جمشیدی: برای برگزاری اردوی ملی باید شرایط پایدار شود/ حتما میزبانی جهانی مینی‌گلف را می‌گیریم

دبیر فدراسیون گلف گفت: برای برگزاری اردوهای ملی باید شرایط نسبتاً پایدار شود.

جمشیدی: برای برگزاری اردوی ملی باید شرایط پایدار شود/ حتما میزبانی جهانی مینی‌گلف را می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد جمشیدی درباره جام کارمندان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی، اعضای بدنه ورزش را در فضای نشاط آور گردهم آوردیم. جام‌های مختلفی را برگزار کردیم که نوبت به کارمندان کمیته و وزارت رسید.
وی افزود: استقبال خوبی از این برنامه شد اما به خاطر کرونا ۱۰۰ نفر را پذیرش کردیم. مینی گلف جزو معدود رشته‌هایی است که می‌توان بدون محدودیت کنار خانواده ساعاتی را ورزش کرد‌. همین باعث شده تا به سمت همگانی شدن پیش برود.
دبیر فدراسیون گلف خاطرنشان کرد: سال ۹۶ که آمار گرفتم، ۲۳ سایت برای مینی گلف داشتیم که اکثرا غیراستاندارد بود اما الان به ۵۵ رسیده که ۹۵ درصد استاندارد هستند. این نشان از استقبال مردم دارد.
جمشیدی درباره نشست ۲ سالانه فدراسیون جهانی و پیشنهادات دیگر برای میزبانی از جمله مینی‌ گلف، عنوان کرد: شرایط کشور و دنیا خوب پیش برود، به زودی این اتفاق خواهد افتاد. اوایل سال ۲۰۱۹ به فدراسیون جهانی میزبانی مینی گلف در جزیره کیش را پیشنهاد دادیم. من چندین بار به کیش رفتم، نقشه‌ها را دادم، زیرساخت‌ها آماده بود اما کرونا باعث لغو مسابقات شد. بعد از کرونا حتما میزبانی را خواهیم داشت.
دبیر فدراسیون درباره پیشنهادات مطرح شده در مجمع جهانی، یادآور شد: پیشنهادی هم دادیم که پذیرفته شد مبنی بر اینکه مسابقات روسای فدراسیون‌های جهانی را برگزار کردیم. این پیشنهاد رئیس فدراسیون ایران مورد استقبال قرار گرفت که میزبان باید در مجمع مشخص شود.
وی درباره تقویم جهانی ۲۰۲۱، عنوان کرد: برای پاییز سال آینده بین سنگاپور و امارات رای گیری شد تا مسابقات جهانی برگزار شود که امارات رای آورد. فدراسیون جهانی وودبال هم برای اردیبهشت سال آینده مسابقات جهانی را پیش بینی کرده‌ است.
جمشیدی در پاسخ به این سوال که با مشخص شدن تقویم فدراسیون جهانی برنامه شما و اردوها به چه صورت است خاطرنشان کرد: با اینکه گلف شرایط برگزاری اردو را دارد اما نیاز به تجمیع ورزشکاران است چون اعضای تیم ملی از ۱۳ استان هستند به همین دلیل تردد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. کنار هم قرار گرفتن ورزشکاران نیاز به رعایت پروتکل‌هاست به همین دلیل اردو را لغو کردیم تا به شرایط پایدار نسبی برسیم.
وی ادامه داد: برای لیگ هم برنامه داریم. ما مجبور شدیم لیگ ۹۸ را به خاطر کرونا لغو کنیم اما امیدواریم انتهای سال ۹۹ قرعه‌کشی را انجام داده و لیگ ۱۴۰۰ را برگزار کنیم.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول