اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گلستان از برگزاری کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی به صورت برخط با همکاری دانشگاه مائده گرگان خبر داد.

برگزاری کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی

علیرضا سعیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گلستان به تازگی فعالیت رسمی خود را در دوره جدید عملکردی‌اش آغاز کرده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با محور قرار دادن دانشجویان در فعالیت‌های فرهنگی و توجه به اولویت‌های فرهنگی در دانشگاه در انجام رسالت‌ها و ماموریت‌های خود موفق شویم.

وی با بیان اینکه همکاری سازمان دانشجویان با دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در راستای برگزاری مراسمات و برنامه‌های مشترک از جمله اقدامات اولویت‌دار ماست، افزود: در جدیدترین برنامه سازمان قصد داریم برنامه مشترکی را با دانشگاه فنی و حرفه‌ای مائده گرگان برگزار کنیم.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی برنامه مشترک مد نظر ماست، خاطرنشان کرد: این کارگاه با محوریت تشریح عناصر بصری از قبیل شکل، رنگ، بافت، روشنی و تیرگی، سطح و خطوط و نقش آن در تولید آثار گرافیکی، تعادل و هماهنگی و کادرهای بصری برگزار خواهد شد.

سعیدی نحوه برگزاری این کارگاه را به دلیل شرایط خاص شیوع کرونا به صورت برخط دانست و ادامه داد: تمامی لحظات اجرای برگزاری این کارگاه از طریق سامانه رویتاب جهاد دانشگاهی به صورت برخط برای علاقه‌مندان و افراد ثبت‌نام کننده در این رویداد هنری و علمی پخش خواهد شد.

وی مهمان و مدرس این کارگاه را دکتر «محسن صحتی» مدرس دانشگاه و پژوهشگر هنر اعلام کرد و گفت: کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی در روز سه‌شنبه ۶ آبان ماه جاری برگزار می‌شود که تا روز پنجم آبان ماه فرصت ثبت‌نام برای حضور در این رویداد وجود دارد.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گلستان در تشریح نحوه ثبت‌نام در این کارگاه، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند ضمن مراجعه به سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و یا دانشگاه فنی و حرفه‌ای مائده گرگان با شماره ۳۲۲۴۹۹۳۷، تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول