اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تقاص بایدن از ترامپ با «رسوایی «رودی جولیانی»/ورق انتخابات با صحنه غیراخلاقی وکیل ترامپ برمی گردد ؟

حضور «رودی جولیانی» در فیلم جدید «بورات» که به زودی از آمازون اکران می‌شود باعث واکنش خشم آلود وکیل ترامپ شد.

تقاص بایدن از ترامپ با «رسوایی «رودی جولیانی»/ورق انتخابات با صحنه غیراخلاقی  وکیل ترامپ برمی گردد ؟

خبرگزاری فارس ـ گروه رسانه ـ علیرضا سپهوند: هنوز چند روز از افشای محتواهای لپ تاپ «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» نگذشته که حالا تلافی را سر «رود جولیانی» وکیل ترامپ درآوردند و همانطور که پیش بینی می شد، رقابت دو نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که تا کمتر از دو هفته دیگر به روز رای گیری خواهد انجامید، از رقابت به عداوت و پرده دری کشیده شده و احتمالا هر روز که به پایان نزدیک تر شویم با خبرهایی تکان دهنده تر مواجه شویم. حالا با این رونمایی جدید بایدن برای ترامپ و تقاصی که از او می گیرد مشخص خواهد شد که آیا با انتشار این ویدیو، ورق انتخابات با این صحنه غیراخلاقی و برانگیختن احساسات عمومی در آمریکا، برمی گردد یا خیر.

به نقل از ورایتی، حضور رودی جولیانی در فیلم جدید بورات  که به زودی از آمازون اکران می‌شود باعث واکنش خشم آلود وکیل ترامپ شد.

رودی جولیانی شهردار سابق شهر نیویورک و وکیل فعلی رئیس جمهور دونالد ترامپ در مورد ماجرای  فیلم «بورات» ساشا بارون کوهن با سوالاتی در مورد رفتارش مواجه است. 

 

وکیل ترامپ می گوید صحنه نشان داده شده از وی صحت نداشته و وی همیشه لباس بر تن داشته است.  رودی جولیانی گفت: همه هالیوود از من نفرت دارند و آنها با این کار انتقام ماجرای لپ تاپ «هانتر» پسر جو بایدن را می‌گیرند.


ساشا بارون کوهِن

 

انتشار این صحنه و واکنش جولیانی باعث شده تا اوضاع علیه جمهوری خواهان تغییر وضعیت بدهد.

 

در توضیح دقیق صحنه های فیلم آمده:

در صحنه ای از فیلم که جمعه این هفته از آمازون پخش خواهد شد، جولیانی توسط «ماریا باکالووا» در نقش «دختر بورات» او را فریب داده و به اتاق خواب می برد.

این هنرپیشه ۲۴ ساله که خود را به عنوان یک روزنامه نگار تلویزیونی معرفی می کند، از جولیانی برای مصاحبه ای متملقانه برای یک برنامه خبری محافظه کارانه ساختگی دعوت می کند.

در طول این دیدار جولیانی مشروب الکلی می نوشد، سرفه می کند و فاصله اجتماعی را هم رعایت نمی کند.

او به باکالوا گفت که واکنش های سریع رئیس جمهور در بهار جان یک میلیون آمریکایی را از مرگ در اثر شیوع ویروس کرونا نجات داد. جولیانی قبل از سرفه پاسخ می دهد: من می گویم که او جان یک میلیون نفر را نجات داد.

بورات در اینجا به عنوان یک اپراتور میکروفون گذاری وارد می شود و میکروفون جولیانی را تنظیم می کند و می پرسد آیا او بیش از حد سوال می کند؟

این دو نفر به پیشنهاد وی(بورات) برای صرف نوشیدنی به اتاق خوابی که مجهز به دوربین مخفی است و هر حرکت وکیل را ضبط می کند، پس می کشند.

بعد از اینکه زن جوان میکروفن خود را برداشت، جولیانی گفت: میشه شماره تلفن و آدرس خود را به من بدهید. سپس دیده می شود که روی تخت دراز کشیده است.

به ناگاه «بورات» داخل اتاق می آید و حرف جولیانی را قطع می کند و می گوید: او(خانم جوان) پانزده ساله است و برای شما خیلی پیر است!

جولیانی روز چهارشنبه در توییتی نوشت که این فیلم «کاملا ساختگی» است. او در توئیتش نوشت: ویدیوی بورات ماکلا ساختگی است. من بعد از درآوردن میکروفون داشتم پیراهنم را زیر شلوارم میزدم. آیا در هیچ صحنه ای قبل، حین یا بعد از آن شما رفتاری ناشایست از من میبینید؟ اگر «ساشا بارون کوهن» غیر از این را استدلال کند یک دروغگوی بی رحم است.

 

«جاش گاد» از طریق توییتر به این صحنه جنجالی واکنش نشان داد و گفت: این از آنچه فکر می کنید بدتر است. با دیدن «بورات۲» اکنون می توانم با خیال راحت به شما بگویم که «رودی جیولیانی» به شیوه ای بسیار سهمگین باخت! این از آنچه فکر می کنید بدتر و ناراحت کننده تر از هر چیزی است که من در یک فیلم، مستند یا فیلم دیده ام.

 

فیلم بعدی «بورات»، که با تشویق بینندگان برای رای دادن به پایان می رسد، جمعه و همزمان با مناظره ریاست جمهوری، در سایت «آمازون پرایم ویدیو» (Amazon Prime Video) پخش می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول