اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

شمار مبتلایان به کرونا در قزاقستان از مرز 10 هزار نفر گذشت

وزارت بهداشت قزاقستان از ثبت موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور در شبانه روز گذشته خبر داد.

شمار مبتلایان به کرونا در قزاقستان از مرز 10 هزار نفر گذشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت بهداشت قزاقستان از شناسایی موارد جدید ابتلا به کرونا در این کشور خبر داد.

بنابر داده های وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته در این کشور 179 مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی، 108 نفر بهبود یافتند و 5 تن دیگر بر اثر این بیماری جان‌باختند.

به این ترتیب، تعداد کلی افراد مبتلا به کرونا از روزهای اول شناسایی نخستین مبتلایان در قزاقستان تاکنون به 110 هزار و 86 نفر، بهبود یافتگان  105 هزار و 493 و فوت شدگان بر اثر این بیماری هزار 811 نفر رسیده است.

در حال حاضر 2 هزار و 782 نفر از جمله 2 هزار و 205 نفر در بیمارستان ها و 577 تن دیگر در خانه تحت نظارت و مراقبت پزشکان قرار دارند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 186 مورد جدید بیماری ذات الریه شناسایی، 27 نفر بهبود و یک تن دیگر بر اثر این بیماری درگذشته است.

به این ترتیب، شمار کلی بیماران ذات الریه در قزاقستان به 36 هزار و 567 نفر، بهبودیافتگان 28 هزار و 390 تن و جان‌باختگان بر اثر این بیماری به 391 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول