اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

لیگ برتر هندبال بانوان| مرادی: تجربه اشتادسازه غالب شد/ شافعیان: نیمه اول به خودمان باختیم

سرمربی تیم هندبال بانوان اشتادسازه گفت: بازیکنان ما در نیمه اول حریف را دست کم گرفته بودند و در واقع ما به خودمان باختیم.

لیگ برتر هندبال بانوان| مرادی: تجربه اشتادسازه غالب شد/ شافعیان: نیمه اول به خودمان باختیم

به گزارش خبرگزاری فارس، سارا مرادی بعد از شکست مقابل اشتادسازه در سومین مسابقه لیگ برتر هندبال بانوان، اظهار داشت: نیمه اول مشخص شد جوانگرایی در فدراسیون قطعا جواب خواهد داد. بچه‌های ما در نیمه اول بازی بسیار خوبی را ارائه کردند که یکی از جذابترین بازی‌های لیگ بود.

وی افزود: نیمه دوم، نیمه تجربه بازیکنان اشتادسازه بود. اگر یکسری برنامه ریزی روی بازیکنان پایه باشد و اردوهایی برای آنها در نظر گرفته شود، شرایط بهتر خواهد بود. باشگاه ها معمولا برای استفاده از بازیکنان جوان در لیگ ریسک نمی‌کنند.

سرمربی کربنات سدیم گفت: ما نیمه اول نتیجه جوانگرایی را دیدیم اما نیمه دوم تجربه اشتادسازه غالب شد. من فکر نمی‌کردم نتیجه اینطور باشد و پیش‌بینی نتیجه نزدیکتر را داشتم. فدراسیون باید روی جوانان سرمایه‌گذاری کند چون نتیجه آن را خواهد دید. من از بازیکنانم راضی هستم.

نشمین شافعیان سرمربی هندبال بانوان اشتادسازه هم بعد از بازی عنوان کرد: نیمه اول بچه‌های ما تیم حریف را دست کم گرفته بودند و فکر می‌کردند بازی راحتی دارند.

وی ادامه داد: در این چند سال ثابت شده هر تیمی مقابل ما قرار می‌گیرد با تمام توان بازی می‌کند. نیمه اول بازیکنان ما به خودشان باختند و اما در نیمه با صحبت هایی که داشتیم بازیکنان به خودشان آمدند و بازی را بردند. ما به ۲ امتیاز بازی نیاز داشتیم. ۳ بازیکن آسیب دیده داریم و امیدواریم آنها برای دور دوم برگردند. امیدوارم بازیکن پخش ما به تیم برگردد تا در دفاع و حمله هماهنگ‌تر شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول