اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ساکت: شاهین تهران و تبریز، پرسپولیس و تراکتور شدند/ تاریخ سپاهان به نویدکیا گره خورده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در طول تاریخ سپاهان یکی از وفادارترین چهره‌های طلایی محرم نویدکیا بود.

ساکت: شاهین تهران و تبریز، پرسپولیس و تراکتور شدند/ تاریخ سپاهان به نویدکیا گره خورده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت در خصوص نامگذاری دوم آبان به عنوان روز سپاهان اظهار داشت: این روز را به همه تلاش‌گران خط مقدم صنعت فولاد کشور تبریک می‌گویم. تاریخ بلند سپاهان با عشق مردم اصفهان به ورزش عجین شده که از سال 1332 توسط مرحوم حریری سازماندهی شد. ابتدا به نام شاهین بود و در سال 1342 به سپاهان تغییر نام پیدا کرد. البته شاهین تهران و تبریز هم بودند که به پرسپولیس و تراکتور تغییر نام پیدا کردند.

نقش جهان یک نگین در ورزش ایران است

ساکت ادامه داد: مسیری که در 10-20 سال گذشته دنبال می‌شود، شرکت فولاد مبارکه به عنوان خط مقدم مبارزه با تحریم و تلاش برای اقتصاد کشور این باشگاه را زیر پوشش گرفت. باشگاه هم تلاش می‌کند ابتدا به استعدادیابی بپردازد و شور و نشاط را برای جامعه به ارمغان بیاورد. مجموعه مدیران باشگاه تلاش کردند و گره کور ورزشگاه نقش جهان باز شد. فولاد مبارکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی آن را تکمیل کرد و امروز به عنوان یک نگینی برای فوتبال کشور و ورزش ملی ما قابل استفاده است.

حضور در جام باشگاه‌های جهان یک افتخار برای سپاهانی‌ها است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: مجموعه باشگاه تلاش می‌کند در رشته‌های مختلف با پرورش استعدادها نام سپاهان را با افتخار داشته باشد. در دوم آبان 1386 یا سال 2007، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان اولین و تنها باشگاه ایرانی سند حضور در جام باشگاه‌های جهان را دریافت کرد و در کنار باشگاه‌های بزرگ و معتبر دنیا مانند ای.سی میلان حضور پیدا کرد و این به عنوان سند افتخار برای سپاهانی‌ها و طلایی پوشان رفم خورده است. این یک افتخار بین‌المللی است که می‌گویند این سپاهان جهانی است.

هم ورزش کارگری و هم ورزش قهرمانی

وی در مورد نقش باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در موفقیت تیم عنوان کرد: هزاران فرد پر تلاش در جای جای خط تولید بسیار پیشرفته فولاد مبارکه تلاش می‌کنند تا خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور را حفظ کنند. شرکت فولاد مبارکه در راستای فعالیت‌های اجتماعی در حوزه‌های مختلف مانند آموزشی، فرهنگی، پزشکی در تلاشند و حتی در بحث مبارزه با کرونا یکی از مجموعه هایی که با قدرت حمایت و اکسیژن بیمارستان‌ها را تامین می‌کند، است. در حوزه ورزش هم ورود کرده است.

ساکت تصریح کرد: هم ورزش صنعت فولاد و کارگری و هم ورزش قهرمانی در نظر است. بالغ بر 70 تیم ورزشی تحت پوشش باشگاه سپاهان است. حدود 30رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان داریم و هردو بخش تحت پوشش و حمایت شرکت فولاد مبارکه هستند. حمیدرضا عظیمیان، هیات مدیره و معاونین او سازماندهی و حمایت می‌کنند که استعدادها شناخته شوند و به ورزش ملی کشور کمک کنند.

نویدکیا همیشه نقش محوری و رهبری دارد

وی در مورد اخلاق خودش و همچنین اینکه اهل کدام محله اصفهان است، اظهار داشت: در کار خیلی جدی هستم اما به هرحال سعی می‌کنم همیشه روی خوش و متواضعانه داشته باشم و آن را حفظ کنم. من از محله سبز میدان اصفهان بودم در آنجا بزرگ شدم.

ساکت در مورد محرم نوید کیا گفت: در طول تاریخ سپاهان یکی از وفادارترین چهره‌های طلایی محرم نویدکیا بود. تاریخ سپاهان با تاریخ وجودی شخصیت نویدکیا از نظر ورزشی گره خورده است. همیشه او را به عنوان کاپیتان تلقی می‌کردند. همیشه نقش رهبری و محوری را در سازماندهی و پیشبردن اهداف تیم را در دوران بازی به خوبی ایفا می‌کرد.

وی افزود: هنوز تمام ارکان تیم و باشگاه و همه چهره های موردنظرش در تیم او را به عنوان کاپیتان و رهبر می دانند و ما هم به عنوان نفر اول تیممان می‌دانیم. اصول حرفه‌ای این را می‌گوید و خوشبختانه تمام فوتبالیست‌های ما هم حرفه‌ای هستند و به این موضوع توجه جدی دارند.

محدودیت‌هایی داریم و براساس چارچوب حرکت می‌کنیم

مدیرعامل سپاهان در خصوص مسائل مالی باشگاه اظهار داشت: جا دارد از مدیران قبلی تشکر کنم. همه آن‌ها در شرایط بسیار سخت و غیرسخت تیم را هدایت کردند. ان‌شاالله با برنامه ریزی‌های هیات مدیره باشگاه و حمایت‌های کارخانه بودجه مشخصی برای کل رشته ها از ورزش‌های صنعتی و همگانی تا ورزش قهرمانی، برنامه ریزی می‌شود. ما هم محدودیت‌های خودمان داریم. بر اساس چارچوب‌ها حرکت می‌کنیم. تلاشمان این است که شرایط حرفه‌ای را از نظر زیر ساختی به وجود بیاوریم.

وی افزود: مجموعه فولاد مبارکه در زمین باغ فردوس محل تمرین تیم این زمینه را فراهم کرده، کمپ صفاییه در حال حاضر فعال است. طی بازدید که عظیمیان و معاونین او اخیرا انجام داد قرار است امکانات بیشتری در آن فراهم شود. در بحث پزشکی هم باید بگویم که معاونت نیروی انسانی و بهره‌برداری تلاش می‌کنند که شرایط استاندارد برای رعایت مسائل پزشکی و رعایت پروتکل‌ها فراهم شود.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: آن‌ها سربازان راستین خط تولید فولاد مبارکه هستند که با دقت حضور دارند و تلاش می‌کنند شرایط خوبی هم برای جامعه و هم برای همه تیم‌های ما فراهم شود. از فردا تیم فوتبال بانوان ما تمریناتش در کمپ صفاییه برگزار می‌شود.

همه متولدین دوم آبان می‌توانند پیراهن امضا شده بگیرند

ساکت با اشاره به اینکه خبر خوبی برای هواداران سپاهان دارد، گفت: همه هواداران سپاهان که متولد روز دوم آبان هستند می‌توانند با مراجعه به سایت سپاهان مدارکی را بفرستند که بر اساس آن یک یادبود و  لباس امضا شده بازیکنان و کادرفنی به همه با عشق تقدیم می‌شود.دوم آبان فقط برای اصففهان نیست. متعلق به همه علاقه‌مندان سپاهان است. با افتخار خدمتشان هستیم.

در بخش بانوان و آقایان قهرمانان بزرگی داریم

مدیرعامل سپاهان در مورد فعالیت دیگر رشته‌های این باشگاه اظهار داشت: مجموعه باشگاه سپاهان رشته‌های مختلفی دارد. قهرمان‌ها و ورزشکاران بزرگی را در والیبال، هندبال، دوومیدانی، شمشیربازی، بسکتبال، تیراندازی با کمان و اسلحه، بدمینتون، دوچرخه سواری  و سه گانه در بخش آقایان و در بخش قهرمانی و حرفه‌ای داریم.

وی با اشاره به فعالیت در ورزش بانوان ادامه داد: در بخش بانوان، فوتبال، هندبال، والیبال نشسته، بسکتبال دو گانه، شمشیربازی دوومیدانی، ووشو، دارت و تنیس روزی میز، قهرمانان ما حضور دارند. در همه رشته های ورزشی مانند کشتی، کاراته، تنیس، فوتبال و... در صنعت فولاد قهرمان‌های کارگرمان در قالب سازماندهی باشگاه حضور فعال و قدرتمندی دارند که من به همه آن‌ها درود می‌فرستم.

ساکت در گفت‌وگو با برنامه زنده رود عنوان کرد: فولاد مبارکه به زیرساخت های ورزشی هم توجه دارد.کمپ اختصاصی در صفاییه، مجموعه ورزشی باغ فردوس و ورزشگاه نقش جهان که بر اساس اندیشه‌های راهبردی معاونت فنی مهندسی شرکت فولاد مبارکه و دیگر مدیران ارشد فولاد مبارکه امروز آماده و به یک نگین خیلی خوب تبدیل شده است. از باشگاه‌های ذوب آهن و گیتی‌پسند و همچنین سازمان‌ها و نهادهای مختلفی که به مناسبت دوم آبان روز سپاهان را تبریک گفتند، سپاسگزارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول