اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

هشدار امام جمعه ایلام به کمیسیونهای ماده 5 و 100

امام جمعه ایلام گفت: در جایگاه خود به کمیسیونهای 5 و 100 هشدار میدهم که تعیین رفتار در این زمینه لازم است.

هشدار امام جمعه ایلام به کمیسیونهای ماده 5 و 100

به گزارش خبرگراری فارس در ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام، گفت: انسان مومن در همه ابعاد فردی و اجتماعی برای خود سازی، اصلاح افراد جامعه، صداقت در گفتار و ... تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه دروغ، بزرگترین گناهی که برای برخی عادی شده است، افزود: مسوولان و مردم باید در کارهای خود صداقت داشته باشند و از دروغ گفتن پرهیز کنند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: کسانی که در داخل کشور به دنبال ارتباط با آمریکا هستند، بدانند در کشور ما حیوانات درنده  نیز دارای حق و حقوق هستند، آمریکا در پیش از انقلاب با تصویب کاپیتولاسیون حقی برای شهروندان ایرانی قائل نشد، اگر فردی کشته می‌شد هیچکس پیگیر این موضوع نبود؛ تحقیر از این موضوع بالاتر ممکن است؟

وی بیان داشت: وجود تحریم‌ها سبب به وجود آمدن مشکلاتی در کشور شده است، اما توانمندی‌های ما فراتر از این است که در مقابل مشکلات تسلیم شویم، عزت کنونی ملت با پیش از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان، افزود: بنده به عنوان نماینده ولی فقیه به اعضای کمیسیون ماده 5 و 100هشدار می‌دهم  که تعیین رفتار لازم است، زیرا برخی اقدامات قانونی پیش نرفته و امنیت مردم به خطر می‌افتد.

وی تصریح کرد: در کوچه‌ای که ظرفیت تردد دو خودرو را بیشتر ندارد، ساخت خانه‌های چند طبقه مطابق با کدام قانون انجام می‌شود؟ چه کسی جوابگوی همسایه‌ای است که حتی از نور محروم می‌شود؟ آیا آتش نشانی قدرت دسترسی به طبقات بالای این ساختمان‌ها را دارد؟

وی ادامه داد: با این تراکم فروشی و فروختن کوچه و خیابان آیا جای امنی برای شهروندان باقی می‌ماند؟ چه کسی باید با ساختمان‌هایی که در مقابل سیل و بلاهای طبیعی ساخته می‌شوند برخورد کند؟

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: متاسفانه برخی از مسوولین برای پوشاندن تخلفات ساخت و سازها دلالی می‌کنند تا جریمه‌ها  به جیب بیت المال نرود ! برخورد با متخلفان در وضعیت موجود نیازمند یک حرکت جهادی است.

انتهای پیام/970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول