اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رقابت ورزشی مدیران کلاله برای تندرستی و نشاط/ ایستادن مدیر میراث‌فرهنگی بر سکوی نخست

مدیران شهرستان کلاله با هدف تقویت تندرستی و نشاط و به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در مسابقات ورزشی دو‌گانه شرکت و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رقابت ورزشی مدیران کلاله برای تندرستی و نشاط/ ایستادن مدیر میراث‌فرهنگی بر سکوی نخست

نازمحمد واحدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق گلستان با اشاره به اینکه هفته تربیت‌بدنی فرصتی مناسب برای آغاز تحولی در حوزه نشاط عمومی و تندرستی جامعه است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا ورزش و به ویژه ورزش همگانی محدود به هفته تربیت‌بدنی نشود.

وی با بیان اینکه مدیران و مسوولان ادارت، نهادها و ارگان‌های مختلف نقش بسیار مهمی در گسترش و یا محدودسازی ورزش در آن مجموعه دارند، افزود: اگر مدیری خودش ورزشکار بوده و به توسعه ورزش اهمیت بدهد بدون تردید پرسنل آن اداره و نهاد نیز در همین مسیر گام برمی‌دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله با تاکید بر اینکه به منظور تقویت روحیه نشاط و توجه بیشتر به ورزش از سوی مدیران ادارات و نهادها یک دوره مسابقه ورزشی دوگانه «دارت» و «تیراندازی با تفنگ بادی» را میان مدیران اجرایی کردیم، ادامه داد: در این مسابقات که نماینده مردم شرق گلستان در مجلس و معاون فرماندار شهرستان کلاله نیز حضور داشتند مدیران ادارات و نهادها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

واحدی با تقدیر از حضور فرماندهان سپاه و انتظامی شهرستان کلاله در میان رقابت‌دهندگان، خاطرنشان کرد: حضور این دو بزرگوار به الگویی میان همه نیروهای مسلح شهرستان تبدیل شد و قطعا می‌تواند به توسعه ورزش در این نهادهای بزرگ و پرمخاطب یعنی بسیج و نیروی انتظامی بیانجامد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری و همت اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کلاله برگزار شد، تصریح کرد: در این مسابقات در نهایت روسای ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و رئیس اداره آب و فاضلاب و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله به ترتیب بر سکوی نخست تا سوم ایستادند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول