اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

صادرات بیش از 507 میلیون دلاری به کشور افغانستان

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: بالغ بر 507 میلیون دلار از گمرکات و بازارچه های مرزی استان به کشور افغانستان صادرات صورت گرفته است.

صادرات بیش از  507 میلیون دلاری  به کشور افغانستان

محمد رفیع سلطانزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مجموع صادرات صورت گرفته  از گمرگات و بازارچه های مرزی استان به کشور افغانستان، طی مدت زمان 6 ماهه امسال به میزان 507 میلیون و 249 هزار و 589 دلار بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 132 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: میزان صادرات از طریق گمرکات استان به کشور افغانستان طی مدت اعلام شده برابر با 291 میلیون و 304هزار و 153 دلار و صادرات از طریق بازارچه ها استان نیز به کشور افغانستان برابر با 215 میلیون و 945 هزار و 436 دلار است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: مصالح ساختمانی(سیمان)، سیب درختی، کاشی و سرامیک از جمله اقلامی هستند که در زمان مدت 6 ماهه امسال به کشور افغانستان صادر شده است.

انتهای پیام/75005/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول