اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سفیر روسیه اتهامات اخیر آمریکا را رد کرد

سفیر روسیه اتهامات اخیر واشنگتن مبنی بر دست داشتن یک انستیتوی تحقیقاتی روسیه در تولید بدافزار را رد کرد و گفت، مسکو برعکس آمریکا اقدام به حملات سایبری نمی‌کند.

سفیر روسیه اتهامات اخیر آمریکا را رد کرد

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «آناتولی آنتوف» سفیر روسیه در آمریکا اتهامات اخیر آمریکا به انستیتوی دولتی تحقیقات علمی و شیمی آلی روسیه را رد کرد، موسسه‌ای که دیروز (جمعه) در لیست تحریم آمریکا قرار گرفت.

آنتونوف در گفت‌وگو با خبرگزاری «اسپوتنیک»، بر غیرقانونی بودن تحریم‌های یکجانبه تأکید و اعلام کرد: روسیه برعکس آمریکا اقدام به حملات سایبری نمی‌کند. فعالیت‌های مضر در فضای سایبری با مبانی سیاست خارجی، منافع ملی و درک ما در تعارض است.

وی در ادامه آمریکا به دست برداشتن از اقدامات خصمانه و بی اساس فراخواند و گفت: ما بر اساس این اصل رفتار می‌کنیم که منافع کشورهایمان با گفت‌وگو درباره امنیت اطلاعات بین‌المللی همسوست، موضوعی که «ولادیمیر پوتین» نیز ازسرگیری آن را پیشنهاد داده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا دیروز مدعی شد که انستیتوی دولتی تحقیقات علمی و شیمی آلی روسیه در تولید بدافزار «ترایتون» (Triton) دست داشته و به همین دلیل آن را تحریم کرد. این بدافزار در هدف گرفتن سامانه‌های الکترونیک در تأسیسات صنعتی آمریکا به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول