اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

طرح امنیتی ویژه در سامراء در آستانه شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام

فرماندهی عملیات سامراء از تکمیل طرح امنیتی ویژه زیارت مرقد امامین عسکریین -علیهما السلام- در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری -علیه السلام- خبر داد.

طرح امنیتی ویژه در سامراء در آستانه شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات سامراء از تکمیل طرح امنیتی ویژه حفاظت از زائران مرقد امامین عسکریین -علیهما السلام- در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری -علیه السلام- خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری «المعلومه»، سرتیپ ستاد «جبار الدراجی» فرمانده عملیات سامراء گفت که این فرماندهی طرح خود را برای حمایت از زائران مرقد امامین عسکریین -علیهما السلام- در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری -علیه السلام- تکمیل و آماده کرده است.

وی افزود: کلیه یگان‌های حاضر در این طرح شرکت دارند و نیروهای ذخیره نیز در حال آماده‌باش هستند و در کلیه سرویس‌ها و نیروهای امنیتی تحت هر عنوانی از پلیس فدرال گرفته تا یگان‌های الحشد الشعبی، در این طرح مشارکت دارند.

الدراجی توضیح داد که برای امور اداری نیز یک طرح وجود دارد که از سوی ادارات مختلف و کلیه وزارت‌خانه‌های مرتبط پشتیبانی می‌شود.

چند ماهی است که در پی حملات هسته‌های خاموش داعش با حمایت آمریکا و عربستان در استانهای صلاح الدین، ذی قار و دیالی و شهادت و مجروح شدن شماری از نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی، مقامات امنیتی و سیاسی عراق درباره هدف تروریست‌ها در حمله به مراقد دینی در استان صلاح‌الدین برای بزرگنمایی حضور خود در عراق وتقویت روحیه عناصر خود هشدار می‌دهند.

 هر ساله در آستانه شهادت امام حسن عسکری -علیه السلام- ، میلیون‌ها زائر خود را به سامراء می‌رسانند تا در مراسم بزرگداشت این امام همام شرکت کنند. اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تدابیر اتخاذی پیش‌گیرانه تنها عراقی‌ها می‌توانند در این مراسم حضور یابند به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که مردم شهرهای مختلف عراق عازم استان صلاح‌الدین و شهر سامراء شوند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول