اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعاء: شتاب برخی برای عادی‌سازی با تل‌آویو منجر به تضعیف محور مقاومت نمی‌شود

وزیر خارجه دولت نجات ملی در واکنش به توافق سودان و رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تلاش عده‌ای برای سازش با این رژیم محکوم به شکست است و منجر به تضعیف صلابت موضع محور مقاومت نمی‌شود.

صنعاء: شتاب برخی برای عادی‌سازی با تل‌آویو منجر به تضعیف محور مقاومت نمی‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خبر داده که رژیم صهیونیستی و سودان بر عادی سازی روابط با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سبأ»، «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن شتاب سودان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم و تأکید کرد، عادی‌سازی با این رژیم غاصب، صلابت موضع محور مقاومت را تضعیف نخواهد کرد.

شرف ادامه داد، اعلام توافق عادی‌سازی میان سودان و رژیم صهیونیستی در این زمان نتیجه وابستگی مالی و سیاسی سودان از سعودی و امارات است، کشورهایی که تلاش می‌کنند به دولت آمریکا و لابی صهیونیستی در آمریکا نزدیک شوند و پیش‌تر نیز با عادی‌سازی روابط، از مسأله اصلی امت اسلامی و عربی یعنی فلسطین شانه خالی کرده‌اند.

وی تأکید کرد، میلیون‌ها دلار و عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی به عنوان بهایی که سران فعلی سودان برای خروج از لیست تروریسم آمریکا پرداخته‌اند سودان را از بحران فعلی‌اش خارج نخواهد کرد بلکه بر پیامدهای آن خواهد افزود.

هشام شرف تصریح کرد، سرنوشت تلاش عده‌ای برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بدون توجه به موضع عربی واحد در توجه به حقوق فلسطینی‌ها و مظلومیت آنها، شکست است.

سازمان ملل به جنگ یمن پایان دهد

هشام شرف در پیامی به «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل از وی خواست تلاش‌های خود برای پایان جنگ یمن و محاصره این کشور را که وارد ششمین سال خود شده، افزایش دهد .

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول