اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آمادگی ۷۰۰ نیروی راهداری کرمانشاه برای فصل زمستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی 44 راهدارخانه برای زمستان امسال، گفت: در مجموع 700 نفر در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

آمادگی ۷۰۰ نیروی راهداری کرمانشاه برای فصل زمستان

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به آمادگی راهداری استان در فصل سرما، اظهار داشت: راهداری معمولا در تمامی فصول استراحت ندارد و هم‌اکنون هم برای فصل سرما ماشین‌آلات را آماده و به روز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه آمادگی راهداری برای فصل سرما رسما از اول آبان‌ماه شروع می‌شود، گفت: ۴۴ اکیپ در ۳۷ راهدارخانه ثابت و  ۹ راهدارخانه سیار را با ۴۷۰ ناوگان سبک و سنگین با ۵۰۴ نیرو و ۲۰۰ نفر پشتیبان برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان به کار گرفته شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هر ۴۰کیلومتر معمولا باید یک اکیپ کامل راهداری با سه دستگاه گریدر، سه تیغه برف‌روبی، سه نمک‌پاش، بلودرز، ماشین‌آلات سبک و ۳۰ تا ۴۰ نفر نیرو مستقر باشد که در استان برای هر ۱۶۱ کیلومتر یک اکیپ در ایتان مستقر شده است.

وی به خریداری و ذخیره‌سازی ۴۵ هزار تن شن و نمک در راهدارخانه‌ها اشاره و بیان کرد: وضعیت چگونگی بارندگی در مسیرها را با هواشناسی هماهنگ هستیم و در صورت نوع بارندگی مشخص باشد از منطقه‌ای دیگر برای دیگر مناطق کمک می‌گیریم تا غافلگیر نشویم.

کرمی ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد در حوزه راهداری و حمل و نقل را با شماره تماس ۱۴۱ در میان بگذارند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول