اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

2 اعزام هیأت سه گانه قم به لیگ و نخبگان ایران

رئیس هیأت ترای‌اتلون استان قم از اعزام ورزشکاران قمی به رقابت‌های لیگ مردان و بانوان ایران و مسابقات نخبگان قهرمانی کشور خبر داد.

2 اعزام هیأت سه گانه قم به لیگ و نخبگان ایران

محمدکاظم حججی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی طبق تقویم سال 1399 فدراسیون و هیات‌های استانی ترای‌اتلون متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های ورزشی، تا پایان مهر ماه در حالت تعلیق قرار داشت اما امیدواریم از دهه دوم آبان نخستین رویداد رسمی سال جاری را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ترای‌اتلون یک رشته المپیکی است و برگزاری مسابقات مختلف موجب حفظ آمادگی ورزشکاران این رشته می‌شود، بنابراین به سهم خود تلاش می‌کنیم هم در استان قم و هم در سطح کشور هماهنگ با فدراسیون این رشته، برای بازگشت برنامه‌ها به حالت طبیعی و از سرگیری فعالیت‌های ترای‌اتلون در قالب لیگ و قهرمانی کشور کمک کنیم.

رئیس هیأت ترای‌اتلون استان قم از دو اعزام این هیأت به رقابت‌های کشوری خبر داد و افزود: هیأت ترای‌اتلون (سه‌گانه) قم دهه دوم آبان‌ماه دو اعزام همزمان به رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به مقصد تبریز انجام خواهد داد، در این اعزام هم ورزشکاران آقا و هم نماینده‌های هیأت در بخش بانوان به میدان می‌روند.

وی با اشاره به برگزاری  مرحله نخست رقابت‌های لیگ دواتلون آقایان و بانوان فصل 1399 اضافه کرد: این مسابقات از 12 تا 16 آبان ماه به میزبانی هیأت آذربایجان غربی در شهر تبریز برگزار می‌شود و با توجه به مهلتی که فدراسیون در نظر گرفته، تمام باشگاه‌ها و هیات‌های استانی برای حضور در لیگ باید تا پنجم آبان آمادگی تیم خود را اعلام کرده و قرارداد ورزشکاران را به این فدراسیون ارسال کنند.

حججی در ادامه از  برگزاری مسابقات قهرمانی نخبگان ایران خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت ورزشکاران، یکی از نخستین مسابقات سال 99 با عنوان قهرمانی نخبگان ایران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اسامی نماینده‌های قم، خاطرنشان کرد: در بخش بانوان مسابقات لیگ خانم‌ها عابدینی‌نژاد، صفایی و ناطقی در ترکیب تیم بانوان قم به میدان می‌روند، ضمنا در لیگ آقایان تیم قم با ترکیب مظفری، زارعی، ایزدی و جهانگیری با حریفان شرکت کننده در این دوره رقابت خواهد کرد، ضمن اینکه خانم عابدینی‌نژاد نماینده قم در مسابقات نخبگان است.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول