اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

سه پایانه شهر کرج نونوار می شود

سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج گفت: عملیات بهسازی پایانه های گلشهر ، شهید سلطانی و شهید چمران شهرکرج در دستور کار است و تا پیش از پایان سال به اجرا می رسد.

سه پایانه شهر کرج نونوار می شود

محمدیساولی، سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه ۸ پایانه اتوبوس و ۷ پارک سوار در سطح شهر کرج موجود است، گفت: پایانه های مسافربری و پارک سوارهای تاکسی، بخشی مسافران درون شهری و بخشی برون شهری به شهرهای استان تهران را جابجا می کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از جابجایی مسافران در  پایانه های شهید سلطانی و گلشهر در جنب ایستگاه های مترو  و پایانه های شهید چمران و رجایی شهر به عنوان بزرگترین پایانه های شهر کرج، انجام می شود؛ گفت: درراستای تامین رفاه مسافران وتکریم  رانندگان، بهسازی  پایانه شهید سلطانی،  چمران و پونه گلشهر  با قید فوریت در دستور کار قرار گرفته است.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری کرج همچنین بیان کرد: در این راستا با بررسی طرح های اولیه و قیمت ها ، لایحه به شورا ارسال شده و بخش اعظمی از مصوبات اخذ شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود و تلاش می کنیم تا پایان سال بهسازی ۳ پایانه فوق را اجرا و تکمیل کنیم.

وی با اشاره به لزوم طی شدن  تشریفات برگزاری فراخوان مناقصات و تعیین پیمانکاران قانونی برای بهسازی پایانه های شهرکرج، در خصوص زمان دقیق اجرای این طرح گفت: تلاش می کنیم تا دوماه آینده طرح  بهسازی پایانه ها را آغاز کنیم  و تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

یساولی اظهار کرد:ایجاد نمازخانه و سرویس بهداشتی در تمامی پایانه های شهر کرج در دستور کار است که به ترتیب اولویت انجام می شود.

وی افزود: احداث نمازخانه و سرویس بهداشتی در پایانه های شهر از جمله دغدغه ها و تاکیدات اعضای شورا و شهردار است  که در صورت انجام، علاوه بر تسهیل در امور و تامین رفاه شهروندان درمحل پایانه ها،  در زیباسازی فضای شهری نیز اثرگذار است.

سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری کرج همچنین از کاهش ۵۰ درصدی حجم مسافران در پایانه های مسافری شهر کرج از زمان شیوع کرونا خبر داد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول