اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

اجرای آثار آهنگسازان ایرانی در فستیوال فلوت آمریکا/ مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تمدید شد

قطعاتی از آثار آهنگسازان ایرانی در فستیوال تخصصی موسیقی «فلوت» در نیوجرسی آمریکا به اجرا گذاشته می شود.

اجرای آثار آهنگسازان ایرانی در فستیوال فلوت آمریکا/ مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تمدید شد

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، قطعاتی از پروژه «امواج نوی ایران» در کنسرتی مجازی در فستیوال فلوت در کشور آمریکا اجرا خواهد شد.

این فستیوال از هجدهم تا بیست و پنجم اکتبر در نیوجرسی آمریکا جریان دارد. «کلاریز کشاورز» نوازنده فلوت که تک‌نوازی در پروژه «امواج نوی ایران» را برعهده داشته، با اعلام این خبر گفت: قطعاتی از «فرناز مدرسی‌فر»، «ارسلان عابدیان» و «سینا فلاح‌زاده» که همگی تعدادی از آهنگسازان حاضر در پروژ مذکور هستند، در فستیوال فلوت نیوجرسی آمریکا اجرا خواهد شد. 

«انجمن فلوت نیوجرسی آمریکا»، در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و باهدف اعتلای نوازندگی و آموزش فلوت، فعالیت‌های گسترده‌ای نظیر برگزاری فستیوال‌ها و همکاری با آهنگسازان و نوازندگان برجسته فلوت را در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

«امواج نوی ایران؛ آنتولوژی موسیقی نو برای فلوت» پروژه‌ای است که از سال ۲۰۱۷ با مدیریت هنری «امین شریفی» و نوازندگی «کلاریز کشاورز» آغاز به کار کرده و سفارش آثار به آهنگسازان ایرانی، اجرا، ضبط و انتشار بیش از پنجاه اثر برای ساز فلوت ازجمله اتفاقاتی است که تا امروز در این پروژه رخ داده است.

 

تا امروز اجراهای متعددی از قطعات این آنتولوژی در ایران و آمریکا به روی صحنه رفته و آلبوم اول این پروژه که بیست‌وپنج اثر از بیست‌وپنج آهنگساز ایرانی را در برمی‌گیرد، به‌زودی از سوی نشر موسیقی «پتریکور» در داخل و خارج از ایران منتشر خواهد شد.

 

*******************

مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی تمدید شد

مهلت نام نویسی بیمه تکمیلی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه تا ۷ آبان تمدید شد.

به گزارش صندوق اعتباری هنر، نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر که از ۲۲ مهر در سراسر کشور آغاز شده است، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۷ آبان تمدید شد.

اعضای صندوق اعتباری هنر در سراسر کشور می توانند با مراجعه به صفحه شخصی خود در تارنمای صندوق به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام نمایند.

براین اساس متقاضیان جدید می توانند با انتخاب یکی از طرح ها (امید، آرامش و رفاه)، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند و اعضایی که بیمه تکمیلی فصل تابستان آنها از سوی صندوق تمدید شد با پرداخت حق بیمه از خدمات طرح فعلی خود بهره مند می شوند.

قرارداد بیمه تکمیلی از ۹۹/۰۷/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ معتبر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول