اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع آذربایجان‌شرقی/ بررسی 300 پرونده واحدهای صنعتی و تولیدی در ستاد تسهیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع استان خبر داد.

راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع آذربایجان‌شرقی/ بررسی   300 پرونده واحدهای صنعتی و تولیدی در ستاد تسهیل

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین‌زاده امروز در مراسم افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان  هدف از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری را کاهش بروکراسی اداری، تسهیل ارتباط میان تولیدکنندگان و دستگاه‌های اجرایی و تسریع در تصمیم‌گیری‌های این بخش عنوان کرد و اظهار داشت: در این مرکز نیازمندی‌ها و مشکلات بخش صنعت و تولید شناسایی شده و به دستگاه‌ها منعکس می‌شود.
 
وی افزود: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در این مرکز از طریق شماره تماس 35211111 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیام‌های تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران هستند.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی همچنین در خصوص عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: تاکنون 300 پرونده واحدهای صنعتی و تولیدی در این کارگروه بررسی شده و از نظر انباشت پرونده نیز کمترین پرونده را در سطح کشور داریم.
 
امین‌زاده همچنین از راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه قطعات مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران استان به نمایش گذاشته شده و مخترعان و مبتکران می‌توانند برای تولید این قطعات که از خارج تأمین می‌شود با صنعتگران همکاری کنند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول