اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به صورت زنده پخش می‌شود

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد از پخش زنده رقابت سایر اوزان خبر داد.

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد به صورت زنده پخش می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محسن کاوه در مورد حاشیه های ایجاد شده در مورد عدم پخش زنده کشتی های انتخابی دو وزن 65 و 79 کیلوگرم و عملکرد فنی کشتی گیران حاضر در رقابت روز پنجشنبه، اظهار داشت: چند نفری برای این مسابقه در نظر گرفته شده بودند. به خاطر معذوراتی که کرونا برایمان ایجاد کرده و نمی توانستیم مسابقه اوپن برگزار کنیم، محدودیت نفر داشتیم.

وی ادامه داد: به هرحال این مسابقه برگزار شد و خوب هم بود. کادر فنی، کشتی بچه‌ها را دید و گزارش خود را در مورد این مسابقه ارائه می دهد. مطمئن باشید حتما تصمیمات خوبی گرفته می شود و عدالت محوری که همواره در موردش صحبت می شود، در اوزان دیگر هم به اجرا درخواهد آمد.

مدیر تیم های ملی آزاد در گفتگو با برنامه دایره طلایی در خصوص زمان برگزاری مسابقه انتخابی اوزان دیگر گفت: با ریاست فدراسیون و کادر فنی صحبت کردیم تا این مسابقه در زمانی برگزار شود که پخش تلویزیونی هم داشته باشیم چون فعلا به خاطر کرونا نمی توانیم تماشاگران را در سالن داشته باشیم و می خواهیم مردمی که کشتی را دوست دارند از طریق صداوسیما کشتی های انتخابی را تماشا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول