اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دعوت از 86 آقا و 50 خانم ورزشکار ایلامی به اردو تیم ملی

مدیر روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: امسال 136 ورزشکار، 86 آقا و 50 خانم ایلامی در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دعوت از 86 آقا و 50 خانم ورزشکار ایلامی به اردو تیم ملی

سعید خسروی‌نژاد مدیر روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: سال جاری ۸۶ نفر از آقایان که 34 نفر از آن‌ها عضو ثابت تیم ملی هستند به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

 وی افزود: راه یافتگان به تیم ملی در رشته‌های مختلفی از جمله فوتبال در رده‌های سنی ۱۳ تا ۱۴ سال، فوتسال نونهالان، هندبال ساحلی نونهالان و نوجوانان، والیبال جانبازان، معلولین و نونهالان بوده‌اند.

مدیر روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در رشته وزنه‌ برداری علی هاشمی در رده‌ی سنی بزرگسالان که در سال‌های گذشته نیز در مسابقات آسیایی و قهرمانی کسب مقام کرده به اردوهای تیم ملی دعوت شده است.

خسروی‌نژاد در ادامه بیان کرد: در زمینه رشته‌های رزمی نیز می‌توان به ووشوی بزرگسالان، جودو در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان، رشته رزمی کبدی در رده سنی نوجوانان و کاراته بزرگسالان نونهالان و نوجوانان، کشتی نوجوانان و بزرگسالان و بوکس نونهالان اشاره کرد.

وی افزود: دو و میدانی بزرگسالان رشته هاکی و تیراندازی از دیگر رشته‌های راه یافته به تیم ملی هستند همچنین رشته‌های جودو، دوومیدانی، موتیای، کاراته، تیراندازی، هاکی، فوتسال و کاراته ناشنوایان از جمله رشته‌هایی برگزیده‌ای هستند که به تیم ملی راه یافته‌اند.

سعید خسروی‌نژاد مدیر روابط ‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: تمام ورزشکاران موظف به انجام تست کرونا یا تست پی‌ سی آی هستند و هم‌اکنون در محیطی کاملاً استریل شده و به‌  در قرنطینه به سر می‌برند و خوشبختانه تاکنون نیز هیچکدام از آن‌ها به بیماری کرونا مبتلا نبوده‌اند.

وی بیان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا ورزشکاران تحت آموزش در منزل مشغول به انجام تمرین بوده‌اند، که البته پس از پایان یافتن شدت کرونا باشگاه‌ها در برخی رشته‌ها مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده و اردوهای تیم ملی نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند.

۵۰ نفر از بانوان به تیم ملی راه یافتند

حمیرا نیک‌سرشت معاون توسعه ورزش بانوان نیز در ادامه گفت: دعوت‌شدگان خانم به اردوی تیم ملی ۵۰ نفر و برگزیدگان آن‌ها ۱۷ نفر هستند.

وی افزود: بانوان استان تاکنون توانسته‌اند در ۸ رشته تیراندازی، کاراته، وزنه‌برداری، فوتبال، هاکی، هندبال، تکواندو کسب مقام کنند.

 معاون توسعه ورزش بانوان تصریح کرد: راه یافتگان به تیم ملی در مقاطع سنی نوجوانان و جوانان از شهرستان‌های ایلام، دهلران، چرداول، دره‌شهر، آبدانان و سیروان هستند.

وی بیان کرد: افرادی که در تیم ملی هستند در این ایام نیز در اردوهای تیم ملی حضور دارند و بقیه افراد نیز با حفظ پروتکل‌های بهداشتی هفته‌ای چند جلسه به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول