اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

آغاز فعالیت مجدد قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا/ یا علی جهادگران برای کمک به کادر درمان

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی با اشاره به آغاز فعالیت مجدد قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا از فردا گفت: گروه های جهادی مجددا برای مقابله با کرونا به کمک کادر درمان و مردم خواهند شتافت.

آغاز فعالیت مجدد قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا/

صادق مفرد، مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز فعالیت مجدد قرارگاه مبارزه با کرونا گفت: در مرحله اول شیوع کرونا تجربه خوبی برای مقابله این ویروس از سوی جهادگران جوان و اقشار مختلف جهادگر بدست آمد، این حضور کمک شایانی به بحث مبارزه با کرونا بود و در نظرسنجی های صورت گرفته مردم بعد از کادر درمان امتیاز قابل توجهی را در رتبه دوم به گروه‌های جهادی دادند که این نشان از خدمات خوب جهادگران دارد. 

وی با اشاره به جلسه امروز رهبر معظم انقلاب با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: گروهای جهادی با توجه تجربه خوب گذشته و همچنین مطالبی که در جلسه امروز در حسینه امام خمینی(ره) بیان شد، فصل جدید از فعالیت ها را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین  و عمده‌ترین اقدام گروهای در این دوره متوجه کادر درمان است به خصوص با توجه به  ظرفیت هایی که گروه‌های جهادی در دانشگاه‌های علوم پزشکی دارند این گروها از فردا مجددا به کمک کادر درمان کشور کمک خواهند رفت. 

مسئول مرکز مطالعات و حرکت های جهادی تاکید کرد: بر همین اساس سایر گروه های پزشکی جهادگر در کارهای خدماتی به  بیمارستان ها کمک خواهند کرد و در این رابطه تلاش می‌کنند فشار کمتری به کادر درمان وارد شود. 

مفرد افزود: همچنین ضد عفونی کردن اماکن و معابر و  تامین اقلامی که در آنها کمبودی وجود دارد  در دستور کار گروهای جهادی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد : همانطور که در دیدار امروز اعضای ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با رهبر معظم انقلاب به آن اشاره شد ظرفیت اقتصادی کشور با توجه به شیوع کرونا دچار آسیب شده و کسب و کارها آسیب جدی دیده اند به همین دلیل گروهای جهادی با کمک خیرین و مردم به نیازمندان و صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده کمک خواهند کرد.

مفرد افزود: در همین راستا گردهای جهادی با تهیه و توزیع بسته های غذایی و  بهداشتی  مرحله دیگری از رزمایش همدلی مواسات و کمک های مومنانه را آغاز خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد : گروهای جهادی در هر استان با تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با کرونا برای کمک به کادر درمان و خدمات رسانی به مردم از فردا وارد عمل شوند و انشاالله با تلاش و همت دوستان شاهد کاهش تلفات و مشکلات باشیم. 

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول