اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جریمه 12 دفتر پیشخوان متخلف در شرایط کرونا

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از جریمه 12 دفتر پیشخوان متخلف به دلیل عدم رعابت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

جریمه 12 دفتر پیشخوان متخلف در شرایط کرونا

حامد سرائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مراجعات مردم به دفاتر پیشخوان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در این دفاتر، طی هماهنگی به عمل آمده با اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالغرب، بازرسی‌های دوره‌ای از دفاتر پیشخوان سطح استان انجام گرفت.

 سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: در این راستا ضمن بررسی وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط دفاتر، ارزیابی لازم از میزان و سطح رعایت این پروتکل‌ها در محیط دفاتر انجام گرفت.

 وی افزود: بر اساس بندهای پنجگانه ابلاغی به دفاتر پیشخوان در خصوص رعایت موارد بهداشتی در دفاتر، ارزیابی‌های موردی حاکی از رعایت پروتکل‌ها در عمده دفاتر و عدم رعایت در برخی از دفاتر دیگر است، از همین رو تخلف دفاتری که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، به کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان ارجاع می‌شود.

 سرائی ادامه داد: طی جلسه گذشته کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان دولت، تعداد 12 دفتر که پروتکل‌های بهداشتی را در حوزه مراقبت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت نکرده بودند، با اعمال قانون جریمه شدند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان افزود: جرائم در نظر گرفته شده برای دفاتر پیشخوان بر اساس اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات یا ICT روستایی که توسط دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات تدوین شده، انجام می‌شود.

سرائی گفت: با توجه به آغاز فصل پاییز و وقوع موج سوم انتشار ویروس کرونا، دفاتر پیشخوان بایستی تمهیدات لازم را برای برنامه‌ریزی ارائه خدمات به مشتریان در این فصل انجام دهند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ادامه داد: در همین راستا سامانه دریافت نوبت آنلاین دفاتر پیشخوان دولت با آدرس اینترنتی nobat.epishkhan.ir  با هدف مدیریت مراجعات شهروندان، مدیریت زمان و کاهش صف متقاضیان برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت با اخذ نوبت، خدمات خود را در دفتر پیشخوان منتخب دریافت کنند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول