اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فیفا تصمیم گیرنده پرونده النصر-پرسپولیس/گزارش نهایی امروز یا فردا به AFC ارسال می‌شود

در پرونده شکایت النصر از پرسپولیس فدراسیون جهانی فوتبال ورود کرده است.

فیفا تصمیم گیرنده پرونده النصر-پرسپولیس/گزارش نهایی امروز یا فردا به AFC ارسال می‌شود

داود ایکدری- به گزارش خبرگزاری فارس، پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همچنان باز است و بعد از رد ادعای سعود‌ی‌ها از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا همه منتظر این هستند تا کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این موضوع رای صادر کند.

قرار بود کمیته استیناف هفته گذشته با ریاست لیم دونگ از کشور کره جنوبی به همراه 3 عضو دیگر کمیته استیناف یعنی ساران نادار(مالزیایی)، سید نیاز حسین(پاکستانی) و نگوین ثای مای(ویتنامی) درباره این پرونده تصمیم گیری کنند. حتی در رسیدگی به این پرونده جهانگیر بیگلری، رئیس ایرانی کمیته استیناف را به دلیل اینکه در این پرونده با پرسپولیس از یک کشور است، کنار گذاشتند. همچنین نایب رئیس کمیته استیناف یعنی سلمان الانصاری هم در این پرونده تصمیم گیرنده نخواهد بود چون از کشور قطر است.

این پرونده به دلیل شکایت النصر از نحوه ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس به فیفا ارسال شده است. قرار است فیفا نتیجه بررسی‌های خود را امروز(یکشنبه) یا فردا(دوشنبه) به کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت گزارش کتبی ارسال کند تا تصمیم نهایی درباره این پرونده صادر شود.

باشگاه النصر عربستان مدعی شده بود برخی از بازیکنان پرسپولیس به صورت غیرقانونی در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بودند که از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این ادعای سعود‌ی‌ها رد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول