اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تماشای اینترنتی «آبادان یازده۶۰» میسر شد + پوستر جدید

فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» پس از نمایش در سینماهای کشور، از هفته جاری اکران آنلاین می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران آنلاین فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» از روز چهارشنبه ۷ آبان در «فیلم‌گردی» و دیگر سامانه‌های اینترنتی آغاز می‌شود و تا ۲۸ آبان ادامه خواهد داشت.

فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسن کلامی، روایتی متفاوت از غیرتِ مردم آبادان در شکست حصر این شهر در ابتدای حمله عراق به ایران است.

علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در «آبادان یازده ۶۰» ایفای نقش کرده‌اند. تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، موفق به دریافت سیمرغ مقاومت از جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر شد و در میان ۵ فیلم برتر آرای تماشاگران این دوره از جشنواره قرار گرفت.

«آبادان یازده ۶۰» اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق و نقش کلیدی رادیو آبادان در مقاومت شهروندان می‌پردازد. این فیلم سینمایی به عنوان فیلم برگزیده نهمین هم‌اندیشی سینما انقلاب انتخاب شد.

 

 

«آبادان یازده ۶۰» از چهارشنبه ۲۶ شهریور در سینماهای سراسر کشور اما به دلیل تعطیلی سینماهای کشور با دستور ستاد ملی کرونا، تنها ۷۱ میلیون تومان فروش داشته است. به نظر می‌رسد اکران اینترنتی این فیلم با استقبال مخاطبان و سینمادوستان مواجه شود.

همزمان با این اتفاق، اکران «آبادان یازده ۶۰» همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، توسط سامانه عماریار در شهرها و مناطق فاقد سینما‌ آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و درخواست اکران مردمی این فیلم در فضاهای باز، مساجد، مدارس، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و ... همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول