اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

موافقت کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی با برقراری روابط دیپلماتیک با بحرین

سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از موافقت کابینه ائتلافی این رژیم با برقراری روابط دیپلماتیک با بحرین و ارجاع آن به «کنست» خبر داد.

موافقت کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی با برقراری روابط دیپلماتیک با بحرین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آفیر گندلمن» سخنگوی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کابینه ائتلافی این رژیم امروز (یکشنبه) با برقراری روابط مسالمت آمیز، دیپلماتیک و دوستانه با بحرین موافقت کرده و این طرح را برای تصویب به «کنست» ارجاع داده است.

کابینه رژیم صهیونیستی بیست و یکم مهرماه نیز با تأیید سند توافق عادی‌سازی روابط با دولت امارات، این سند را به کنست فرستاد.

توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد) از زبان «دونالد ترامپ» اعلام شد و پس از آن بحرین نیز به این غائله پیوست و دو کشور در ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور) با حضور در کاخ سفید به طور رسمی توافق سازش با اسرائیل را امضاء کردند.

«عبداللطیف الزیانی» اخیرا در گفت‌‌وگو با شبکه العربیه، عادی‌سازی روابط رژیم متبوع خود با اشغالگران را به ارزش‌های تسامح و همزیستی نزد ملت بحرین مرتبط کرد و مدعی شد: ما در حال تلاش برای تحقق آرمان‌های مردم منطقه هستیم.

الزیانی تبادل سفارتخانه‌ها میان بحرین و رژیم صهیونیستی را هدف آتی دو طرف خواند و تاکید کرد: موضع بحرین در قبال مسئله فلسطین ثابت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول