اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اعمال محدودیت شدید کرونایی از فردا در نهاوند

فرماندار نهاوند از اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی از فردا به مدت یک هفته در نهاوند خبر داد.

اعمال محدودیت شدید کرونایی از فردا در نهاوند

مراد ناصری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا از فردا به مدت یک هفته در نهاوند محدودیت‌های شدید کرونایی اجرا شده و بازار طی این مدت تعطیل می‌شود.

وی افزود: این تصمیم بدنبال قرار گرفتن نهاوند در فهرست ۴۳ شهر بحرانی کشور از سوی ستاد ملی کرونا اعمال شد که در صورت نیاز به مدت یک هفته دیگر قابل تمدید خواهد بود.

فرماندار نهاوند گفت: طی یک هفته بازار نهاوند تعطیل و صرفا دستگاه‌های خدمات‌رسان که فهرست آنها اعلام شده باز خواهند بود.

وی با بیان اینکه هر اتحادیه مسئولیت نطارت کامل بر بازار را طی مدت اعلام شده دارد افزود: اتاق اصناف به همراه  هر اتحادیه لازم است جامعه هدف خود را مدیریت کرده و بر فعالیت انها نظارت کند.

ناصری با بیان اینکه بخشداران باید بخش‌های خود را مدیریت کنند، گفت: بخشداران با همکاری دهیاران هر روستا لازم است نظارت خود بر بخش را تقویت کرده و از برگزاری هر گونه تجمعی جلوگیری نمایند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم عمومی و به ویژه عروسی آنها قابل بخشش نیست افزود: حفاظت از جان مردم امروز مهمترین وظیفه مسئولین است، لذا تصمیم بر تعطیلی‌ها و اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامت آنان است.

فرماندار نهاوند با اظهار تاسف نسبت به رفتار برخی از افراد برگزارکننده مراسم گفت: من متاسفم برای رفتار ساکنین روستا و محله‌ای که بجای برخورد با برگزارکنندگان مراسم و تجمع که جان مردم را به خطر می اندازند با عوامل ستاد کرونا درگیر می‌شوند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول