اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم تبعیت از فرمایشات رهبری در شرایط خاص دوران کرونا

یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شرایط خاص دوران شیوع ویروس کرونا، بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک به نیازمندان تأکید کرد.

لزوم تبعیت از فرمایشات رهبری در شرایط خاص دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز در گرامیداشت ایام شهادت امام حسن عسکری (ع) و به همت پایگاه امام خامنه‌ای حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت و هیأت جان‌نثاران اباعبدالله الحسین (ع) مسجد غربا، یادواره هفت شهید محله ساحلی شمالی شاهرود برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد حسینی، استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به ایام شهادت امام عسکری (ع) و آغاز امامت امام عصر (عج) بیان کرد: باید تلاش کنیم زندگی ما زنگ و بوی الهی و مهدوی داشته باشد.

او گفت: تلاش دشمنان در طول تاریخ، محو اسلام ناب محمدی (ص) بوده است؛ اما به برکت روشنگری‌ها و هدایت ائمه اطهار (ع)، این تلاش‌ها ناکام مانده و ما هم به‌عنوان پیروان این امامان همام باید با رفتار و گفتار خود در این مسیر قدم برداریم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شرایط خاص دوران شیوع ویروس کرونا، بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کمک به نیازمندان تأکید کرد و افزود: هدایت‌های ولایت فقیه برگرفته از سنت و سیره ائمه اطهار (ع) است و باید با توجه به هدایت‌های ایشان که برگرفته از ائمه است، گام برداریم تا سعادتمند شویم.

حسینی با اشاره به حدیثی از امام عسکری (ع)، بر خواستن همه چیز از خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) تأکید کرد و افزود: امروز ما از هر زمان دیگری به دعا و نیایش به درگاه خواند متعال نیاز داریم و تأکید رهبر انقلاب هم در راستای کاهش درد و آلام بشری، دعا و مناجات به درگاه خداوند است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

در این مراسم که با یاد شهیدان محمدعلی عامریون و ابراهیم عامریان، احمد منظمی، کاظمی، ملکی فر، حجاری و عربعامری برگزار شد، محمدرضا اسلامی به مرثیه‌سرایی پرداخت و علیرضا غضنفری در مدح ایثار و شهادت رزمندگان اسلام و شهدای این محله اشعاری سرود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول