اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راه‌اندازی یک مرکز در کهگیلویه و بویراحمد و چند ابهام/آیا درب بروکراسی همچنان باز است؟!

مرکز فوریت‌های رفع مشکل واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد سوال این است آیا درب بروکراسی همچنان باز است؟.

راه‌اندازی یک مرکز در کهگیلویه و بویراحمد و چند ابهام/آیا درب بروکراسی همچنان باز است؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج روز گذشته با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مرکز فوریت‌های رفع مشکل واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

ستادی اورژانسی که شاید جایگزین ستاد رفع موانع تولید شود تا بتواند مشکل واحدهای مشکل‌دار تولیدی استان را زودتر از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برطرف کند.

در همین خصوص جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: بخش خصوصی حرف و حدیث دارد و می‌گوید به دلیل تحریم و وضعیت کشور باید رفتار مدیران هم متناسب با شرایط باشد.

این مسوول با بیان این که مرکزی راه‌اندازی شده و متناسب با شرایط باید کاستی‌ها را پیدا کرده و برنامه‌ریزی کند افزود: بخش خصوصی اعتقاد دارد همان ظرفیت‌های ایجاد شده در ستاد تسهیل نیز حلال مشکلات است اما مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید میان شرایط عادی در گذشته و اوضاع کنونی تفاوت قایل باشند.

 

وی با بیان مثالی از بروکراسی‌ها و عدم همکاری دستگاه‌ها گفت: در حوزه معادن وقتی جواب یک استعلام را می‌گیریم این گونه جواب می‌دهند که مشکل معارض را خود سرمایه‌گذار برطرف کند که کارها این چنین پیش نمی رود و بخش عظیمی از معادن به دلیل نگاه‌های این چنینی دستگاه‌ها تعطیل است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با طرح سوالی که آیا این مرکز فوریت‌ها نیز می‌خواهد راه ستاد تسهیل را برود یا سازکار جدیدی دارد خاطرنشان کرد: اگر سازکار جدید نداشته باشد یک بروکراسی جدید ایجاد شده است در ستاد سرمایه‌گذاری استان هم ۱۲ نفر جمع هستند اما هر استعلام بیش از یک سال طول می‌کشد.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول