اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«استخدام رانتی» در استانداری کرمانشاه تایید شد/ استخدام دولتی؛ پاداش تبلیغات انتخاباتی + سند

چندی پیش فعالان فضای مجازی از شائبه استخدام رانتی تنی چند از فعالین ستاد «حسن روحانی» در استانداری کرمانشاه پرده‌برداری کردند، این اتفاق در حد شایعه باقی ماند تا اینکه سندی با امضای استاندار در خصوص جذب این افراد، تمام حدسیات را به واقعیت بدل کرد. این افراد چه کسانی هستند و از چه رانتی استفاده می کنند؟ این سوالی است که باید استانداری به آن پاسخ بدهد!

«استخدام رانتی» در استانداری کرمانشاه تایید شد/ استخدام دولتی؛ پاداش تبلیغات انتخاباتی + سند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش فعالان فضای مجازی استان کرمانشاه، با اعتراض به شائبه استخدام برخی از افراد اصلاح‌طلب در دولت واکنش نشان دادند. بنابر گفته این فعالان، لیستی ۲۰ نفره از اصلاح طلبان و فعالان ستادی حسن روحانی تهیه شده و مسئولان کرمانشاه به دنبال آن هستند که در سال آخر دولت، این افراد را به استخدام دولت در بیاورند، حالا سندی به دست خبرگزاری فارس رسیده که از تایید این مسئله حکایت دارد.

بعد از حضور، نوبخت (معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) نامه‌ای با امضای هوشنگ بازوند به وی داده می‌شود تا نسبت به جذب تعدادی از فعالان ستاد انتخاباتی حسن روحانی در سال‌های ۹۲ و ۹۶ اقدام شود.

این نامه به شرح زیر است:

« با عنایت به قول مساعد ریاست محترم جمهور در همایش استانداران در مجموعه سعدآباد در سال ۱۳۹۸ مبنی بر بکارگیری و جذب تعداد ۲۰ نفر از فعالان ستاد انتخاباتی در سال‌های ۹۲ و ۹۶ در استان کرمانشاه به استحضار می‌رساند با توجه به اینکه تاکنون مکاتبات و پیگیری‌های مکرری در این خصوص صورت پذیرفته و نتیجه مشخصی در خصوص اخذ و تخصیص شناسه استخدامی افراد معرفی شده حاصل نگردیده، لذا خواهشمند است با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان دولت دوازدهم و وضعیت خاص معیشتی این افراد که عمدتاً دارای تحصیلات عالیه و جایگاه خاص سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌باشند دستور فرمایید اقدام لازم در این خصوص معمول گردد.»

 

با وجود این نامه، رسماً تلاش برای جذب تعداد خاصی از افراد سیاسی در ماه‌های پایانی دولت قطعی است و حال باید دید که مسئولان استانداری چه پاسخی به این اقدام خواهند داشت.

این نامه‌نگاری در حالی صورت گرفته که بنابر رویه معمول کشور، هرنوع جذبی در بدنه دولت باید از طریق آزمون استخدامی صورت بگیرد و حالا این سوال ایجاد شده که آیا نامه نگاری‌های مکرر استانداری کرمانشاه برای جذب این افراد قانونی است یا خیر؟

متن نامه‌های پیشین و اسامی افراد معرفی شده، نزد خبرگزاری فارس محفوظ است.

انتهای پیام/ح/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول