اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خارجی‌ها در اردوی شیمیدر

بازیکنان خارجی مطرح تیم بسکتبال شیمیدر برای همراهی این تیم در فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به اردوی نماینده قم ملحق شدند.

خارجی‌ها در اردوی شیمیدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دو هفته دیگر آغاز می‌شود و 16 تیم لیگ برتری در دو گروه هشت تیمی دیدارهای مرحله مقدماتی را برگزار می‌کنند و با انجام هفت بازی در هر گروه برای کسب بهترین رتبه پلی‌آف تلاش خواهند کرد.

یکی از تیم‌های آماده و مدعی قهرمانی این فصل بدون شک تیم شیمیدر قم است که با هدایت مصطفی هاشمی یکی از بهترین مربیان حال حاضر بسکتبال ایران این روزها در اردو به سر می‌برد، تیمی که برای فصل جدید بازیکنان مطرح داخلی و دو چهره شاخص خارجی را به خدمت گرفته است.

بازیکنان خارجی تیم بسکتبال شیمیدر قم کلوین آمایو اهل کشور کانادا و ایلوی وارگاس اهل کشور دومینیکن هستند که پس از توافق نهایی با باشگاه شیمیدر و دریافت روادید وارد ایران شده و بعد از سپری کردن تمامی مقدمات از جمله تست کرونا که جواب آن منفی بود و تایید سلامت کامل آنها و همچنین پس از تست پزشکی، تمرینات خود را در کنار دیگر بازیکنان تیم شیمیدر زیر نظر مصطفی هاشمی استارت زدند.

کلوین آمایو از سابقه بازی در لیگ‌های NCAA آمریکا و گرجستان برخوردار است و قبلا در لیگ کشورمان نیز بازی کرده، ضمن اینکه ایلوی وارگاس عضو تیم ملی دومنیکن تجربه دو دوره حضور در جام‌های جهانی 2014 و 2019، بازی در لیگ‌های NCAA و لیگ بسکتبال اسپانیا، یونان، فرانسه، آرژانتین و برزیل را دارد.

خبر دیگر از باشگاه‌ شیمیدر قم به بازدید مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال از تمرینات این تیم اختصاص دارد، برای این منظور مسعود قاسمی در جمع شیمیدری‌ها حضور یافت و از نزدیک روند آماده‌سازی شاگردان مصطفی هاشمی را در حین تمرین در سالن انرژی اتمی تهران زیر نظر گرفت.

مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان ایران از نیمه دوم آبان ماه رسما آغاز می شود و تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین بازی خود رو در روی تیم نیروی زمینی تهران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول