اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بهره‌گیری از روحانیت در ترویج فرهنگ رعایت مسائل بهداشتی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به نقش روحانیت در ترویج فرهنگ رعایت مسائل بهداشتی گفت: احیای ظرفیت‌های مردمی برای ایجاد نشاط در جامعه ضروری است.

بهره‌گیری از روحانیت در ترویج فرهنگ رعایت مسائل بهداشتی

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به جلسه آغاز به کار ستاد مردمی مقاله با کرونا در استان همدان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در ستاد ملی کرونا روح تازه‌ای در بین مسئولان و مدیریت کشور دمید.

وی بیان کرد: به منظور لبیک به دستورات اخیر مقام معظم رهبری شبکه تبلیغ استان، هیئات مذهبی و دیگر تشکل‌های دینی در ابعاد مختلف در کمیته‌های ستاد مردمی نقش‌آفرینی خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر نقش روحانیت در ترویج فرهنگ رعایت مسائل بهداشتی خاطرنشان کرد: یکی از مبلغان در روستایی در شهرستان اسدآباد توانست مانع از برگزاری چهار عروسی شود و این نشاندهنده نقش مهم روحانیت در بین مردم است.

وی با بیان اینکه احیای ظرفیت‌های مردمی برای ایجاد نشاط در جامعه دارای ضرورتی دو چندان است گفت: نباید از بحث تضرع، دعا و نیایش همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند غافل شویم.

حجت الاسلام نظیری افزود: در این زمینه باید الگوهای جدیدی را متناسب با شرایط موجود برای مردم معرفی کنیم و بهترین کار نیز تفسیر فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول