اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

حرف‌های رسول پناه را شنیدم و تأسف خوردم/ برای ما از بیرون حاشیه‌سازی ‌می‌کنند

کریم باقری گفت: من هم ویدئویی که رسول پناه منتشر کرد را دیدم و حرف‌ها را شنیدم و تاسف خوردم. این مسائلی بود که پرسپولیس را دچار حاشیه کرد.

حرف‌های رسول پناه را شنیدم و تأسف خوردم/ برای ما از بیرون حاشیه‌سازی ‌می‌کنند

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه جام جم گفتگویی با کریم باقری، مربی تیم پرسپولیس انجام داده است که مهمترین بخش‌های آن در ادامه آمده است.

اوضاع بدی را  سپری کردیم

- واقعا نمی‌دانم چه بگویم. بعد از این‌که به فینال رسیدیم، مسائلی را به چشم دیدیم که باور کردنش خیلی سخت است. حالا باید ببینیم نظر وزارت ورزش چیست اما به عقیده من باید افرادی باشند که روی عملکرد همه نظارت کنند و وقتی باشگاه دچار حاشیه و دردسر شد، کاری برای پرسپولیس انجام بدهند. اوضاع بدی را  سپری کردیم.

داخل تیم اوضاع آرام است/ برای ما از بیرون حاشیه‌سازی ‌می‌کنند

- این طور به نظر می‌رسد که اتحاد داخل تیم هم به خاطر این مسائل پاشیده‌شده. مثلا می‌گویند افشین پیروانی با یحیی گل‌محمدی مشکل پیدا کرده و برخی بازیکنان با هم قهر هستند و...این از همان حرف‌هایی است که فقط در شبکه‌های مجازی وجود دارد وگرنه چه دلیلی می‌بینید که بگویید افشین و یحیی قهر کرده‌اند؟ آنها هر روز در محل تمرین تیم هستند و ما بر سر همه مسائل با هم صحبت می‌کنیم. داخل تیم هم من ندیدم که بازیکنان با یکدیگر مشکل داشته باشند و قهر کنند. من مربی تیم هستم و هر روز با بازیکنان سر و کار دارم اما نمی‌دانم افرادی که خارج از تیم هستند، چطور این حرف‌ها را می‌زنند.

- ما زمان کمی تا شروع دوباره مسابقات لیگ داریم و باید اتحادمان را حفظ کنیم. مثل گذشته، همه تلاش‌مان را برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهیم. مدام به بازیکنان می‌گوییم به مسائل خارج از تیم و چیزی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، کاری نداشته‌باشند و فقط روی تمرینات و بازی‌های خودمان تمرکز کنند؛ زیرا این تنها راه موفقیت است. البته هواداران هم باید در این مسیر به ما کمک کنند و ما هم می‌گوییم خیال‌شان راحت باشد؛ زیرا تمام تمرکز و تفکر تیم این است که به موفقیت‌های بیشتری برسیم و به تیم کمک کنیم.

تلاش کردم تا شجاع در تیم بماند اما قبول نکرد

- شجاع یک بازیکن بسیار خوب و با تعصب بود که همیشه بهترین بازی‌هایش را برای پرسپولیس انجام داد و حقش نیست مورد توهین قرار بگیرد. همه پرسپولیس باید از این بازیکن قدردانی کنند. حالا هم که از تیم‌مان رفته و به جای غصه خوردن باید با این موضوع کنار بیاییم. من هم تلاش خودم را کردم تا هر طور شده با این بازیکن صحبت کنم و او در پرسپولیس بماند اما باید قبول کنیم در این وضعیت، هر بازیکنی پیشنهاد خوبی داشته‌باشد، می‌رود تا به آینده‌اش برسد. شجاع هم رفت و ما باید به فکر یک جایگزین خوب برای او باشیم. برای همه ما مهم موفقیت پرسپولیس است.

- پیش از سفر ما به قطر، این بازیکن بارها به دفتر باشگاه رفته‌بود تا مذاکره کند و بماند. به هر حال پیشنهادهایی مطرح شد که دو طرف قبول نداشتند. ما به قطر رفتیم اما من بعد از آن که فینالیست شدیم، اعلام کردم هر کاری در این زمینه از دستم بربیاید، انجام می‌دهم.

- بعد از اردوی تیم ملی با شجاع تماس گرفتم و از او خواستم با هم به باشگاه برویم و مذاکرات را تمام کنیم اما او گفت که می‌خواهد به لیگ قطر برود. در واقع قبل از تماس من و اصلا قبل از آن که ما به قطر برویم، شجاع قراردادش را فسخ کرده بود و آماده شد که از پرسپولیس جدا شود. دیگر کاری ازدست من برنمی آمد.

- شجاع یک بازیکن حرفه‌ای است و خودش تصمیم گرفته که برود. در این شرایط نمی‌توان به بازیکنان خرده گرفت. او خواست در این شرایط سخت اقتصادی به پیشنهاد خودش پاسخ مثبت بدهد. ذات فوتبال هم همین است؛ یک عده می‌روند و یکسری بازیکن جدید باید جایگزین شوند. ما باید دنبال بازیکنان جدید برای تیم‌مان باشیم. الان زمانی نیست که دنبال مقصر برای مسائل اطراف‌مان بگردیم.

بشار فعلا بازیکن ماست

- تا جایی که من می‌دانم، بشار قرارداد دارد و ماندنی است. حتی سر تمرین ما هم آمد. من کاری به مسائلی مثل بندفسخ یا توافق برای جدایی ندارم. او فعلا بازیکن ماست و امیدوارم در تیم‌مان بماند.

- ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا هواداران نگرانی نداشته‌باشند. از هواداران هم می‌خواهیم پشت سر تیم باشند. همه ما باید برای موفقیت پرسپولیس کار کنیم و از حاشیه‌ها فراری باشیم.

حرف‌های رسول پناه را شنیدم و تأسف خوردم

- من هم ویدئویی که رسول پناه منتشر کرد را دیدم و حرف‌ها را شنیدم و تاسف خوردم. این مسائلی بود که پرسپولیس را دچار حاشیه کرد.

- ما تلاش می‌کنیم هر مساله‌ای که هست، داخل تیم حل شود اما هنوز هم نمی‌دانیم در باشگاه چه می‌گذرد و چرا رسول‌پناه قبل از استعفای خود، آن حرف‌ها را زد. همان‌طور که گفتم، دیگر الان که شجاع رفته و رسول‌پناه هم از باشگاه جدا شده، نمی‌توانیم دنبال مقصر باشیم. امیدوارم هر کسی که مسؤول باشگاه می‌شود، این شرایط را جمع و جور کند.

- دعا می‌کنم کسی به پرسپولیس بیاید که شرایط را درک کند و برنامه‌ای برای حل مشکلات داشته باشد. الان مهم‌ترین مشکل ما، بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است. شجاع رفته و باید فکری به حال این شرایط کنیم. امیدوارم مدیر جدید باشگاه فکری به حال پرداخت بدهی و باز شدن پنجره کند تا بتوانیم بازیکنان جدیدی بگیریم و شرایط مان را عوض کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول