اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان؛ نیازمند تحول اساسی در ورزش/ فرهنگ و اقتصاد؛ اولویت‌های اساسی مجلس

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، تحول اساسی در حوزه ورزش و جوانان در استان سمنان را ضروری دانست و گفت: فرهنگ و اقتصاد نیز از اولویت‌های اساسی مجلس محسوب می‌شود.

سمنان؛ نیازمند تحول اساسی در ورزش/ فرهنگ و اقتصاد؛ اولویت‌های اساسی مجلس

عباس گلرو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: امروز ورزش یکی از اولویت‌های مهم در جامعه محسوب می‌شود و باید تحول اساسی در حوزه ورزش و جوانان در استان سمنان رخ دهد و برنامه‌های ویژه برای رشد و تعالی این بخش اجرایی شود.

او با اشاره به لزوم تقویت مدیریت‌ها در حوزه ورزش استان سمنان اظهار کرد: امروز نیاز است تا بیش از گذشته به ورزشکاران این استان توجه شود و مسؤولان باید به وظایف خود در حوزه ورزش توجه کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه باید فضای جدیدی از مدیریت‌ها در استان سمنان ایجاد شود و نقشه راه مدیریت در استان را افراد شایسته طراحی کنند، گفت: افراد جوان و شایسته باید در رأس امور مدیریتی قرار گیرند تا بتوان با اتکا به توانمندی و ظرفیت‌های آنان، به رشد و توسعه در همه بخش‌ها رسید.

گلرو با بیان اینکه ورزش استان سمنان به خون تازه‌ای نیاز دارد که باید به رگ‌های آن تزریق شود، ادامه داد: اهالی ورزش در استان سمنان باید بیش از همیشه مورد توجه مسؤولان امر قرار گیرند.

فرهنگ و اقتصاد؛ اولویت‌های اساسی مجلس

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس همچنین با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم مجلس امید و انتظار، توجه به حوزه‌های فرهنگ و اقتصاد است، اظهار کرد: گرچه بحران امروز کشورمان، مسأله اقتصاد و معیشت محسوب می‌شود؛ اما این امر نیز ناشی از مشکلات فرهنگی است که باید به آن توجه داشت.

گلرو اضافه کرد: بسیاری از مشکلات امروز ما که در قالب‌های فساد، رانت‌خواری، ویژه‌خواری، رفیق‌بازی، عدم شایسته‌سالاری و ... نمودار می‌شود، در حوزه فرهنگ ریشه دارد.

او ادامه داد: بسیاری از اتفاقات و ناهنجاری‌هایی که اینک در جامعه شاهد آن هستیم، ناشی از ضعف فرهنگی است که در ادامه مشکلات زیادی را در سایر بخش‌ها به بار می‌آورد.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس گفت: این امر سبب عدم رعایت حقوق اجتماعی نیز خواهد شد و نظام آموزش و پرورش که امروز دارای ضعف‌های اساسی است، باید برای این بخش بابرنامه عمل کند.

گلرو بیان کرد: نظام آموزش و پرورش علاوه بر اینکه مواد درسی را به دانش‌آموزان یاد می‌دهد، باید روح تعامل اجتماعی و احترام به حقوق دیگران را نیز در آنها نهادینه کند و مشاوره‌های لازم در این زمینه نیز به فراگیران ارائه شود.

او ادامه داد: امروز هر فردی که می‌خواهد آینده کشور را نجات دهد، باید حوزه فرهنگ را جدی بگیرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در پیام خود به مجلس، به فرهنگ و اقتصاد اشاره و بر لزوم توجه به آن تأکید داشتند.

انتهای پیام/۷۴۰۲۰/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول