اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پهلوگیری یک کشتی 14500 کانتینری در بندر شهید رجایی

کشتی بزرگ کانتینری متعلق به یکی از خطوط داخلی با ظرفیت ۱۴۵۰۰ هزار TEU کانتینر در ترمینال دو کانتینری بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

پهلوگیری یک کشتی 14500 کانتینری در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، علیرضا محمدی کرجی ران اظهار کرد: کشتی کانتینری Rayen با طول ۳۶۶ متر عرض ۴۸ متر و همچنین آبخور ۱۶ متر که گنجایش ۱۴۵۰۰ هزار TEU کانتینر را داراست، در ترمینال دو کانتینری بندر شهید رجایی پهلو گرفت.

وی با بیان اینکه این کشتی متعلق به یکی از خطوط داخلی است، اظهار کرد: بر اساس  برنامه زمان‌بندی قرار است عملیات تخلیه ۶  هزار و ۵۸۷ TEU کانتینر برروی این کشتی صورت پذیرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان کرد: این کشتی بزرگ کانتینری از مبدأ  چین عازم آب‌های ‌خلیج فارس شده که در مسیر تردد دریایی پهلوگیری در ۵ بندر بزرگ کانتینری را انتخاب کرد و بندر شهید رجایی به علت داشتن استانداردهای بین‌المللی یکی از این 5 بندر بوده است.

به گفته محمدی کرجی ران، بندر شهید رجایی در فهرست بنادر مهم بین المللی دنیاست که امکان پهلودهی کشتی‌های نسل هفتم را داراست.

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول