اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مشارکت 55 میلیارد تومانی مردم کرمان در طرح‌های حمایتی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: مردم استان کرمان در نیمه نخست سال جاری در طرح ایران مهربان، ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر، بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

مشارکت 55 میلیارد تومانی مردم کرمان در طرح‌های حمایتی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یحیی صادقی امروز در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه طرح هر کارمند یک حامی در استان در حال اجرا است، اظهار داشت: مردم استان کرمان در نیمه نخست سال جاری در طرح ایران مهربان، ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر، بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه استان کرمان در زمینه زکات مقام برتر را کسب کرده‌اند، افزود: طرح اکرام یکی از مردمی‌ترین، شفاف‌ترین و باشکوه‌ترین طرح مردمی است که اجرا می‌شود و پول به صورت مستقیم به حساب بچه‌های یتیم ریخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: ما در استان کرمان ۱۹ هزار و ۹۵۰ یتیم و محسنین داریم و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر بچه یتیم در سطح استان حامی ندارند و ۶ هزار و ۳۰۰ نفر هم درآمد ماهیانه آنها کمتر از  ۱۰۰ هزار تومان است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان نیز ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: خداوند متعال سه ذخیره و ثروت بسیار بزرگ را در اختیار بشر قرار داده است که شامل عقل، کتب آسمانی و نبوت است.

وی با بیان اینکه ثروت عقل است که حجت را بر آدمی تمام می‌کند، افزود: قرآن کتابی است که از وحی سرچشمه می‌گیرد و در امامت نیز دو رویکرد بسیار مهم که زندگی بشر را تحت هدایت خود قرار داده و معنای زندگی را از ابتدا تا انتها تفسیر کرده، وجود دارد.

انتهای پیام/80018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول